در حال بارگذاری ...
  • پیام تبریک مدیرعامل راه ‌آهن به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران

    جایگاهی که حمل‌و‌نقل ریلی کشورمان امروزه بدان دست یافته است ، مرهون تلاش و همت شبانه‌روزی زنان و مردانی است که همواره ، صادقانه و همدلانه همراه‌مان بودند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامی ، فرارسیدن چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب‌اسلامی ایران را تبریک گفت .

    سعید محمد زاده در پیام خود نوشت : امسال چهلمین سال پیروزی بزرگ انقلاب‌اسلامی ایران است ، حماسه ماندگاری که با حضور و نقش‌آفرینی مردمان با بصیرت و فداکار ، صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود . با پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران ، تحول عظیمی در عرصه‎های اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد، به طوری که نام جمهوری‌اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بلندآوازه شد .

    مدیرعامل راه‌آهن خطاب به همکاران راه‌آهن و در پیام خود افزوده است : در این رهگذر ، صنعت راه‌آهن نیز تحولات زیادی را تجربه کرده است. امروز در جای‌جای میهن عزیزمان ، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب ، کارکنان پرتلاش شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته‌اند تا بر اساس وظیفه ملی ، با تلاش و همدلی در کنار هم ، آینده بهتری را برای کشورمان رقم زنند . جایگاهی که حمل‌و‌نقل ریلی کشورمان امروزه بدان دست یافته است ، مرهون تلاش و همت شبانه‌روزی زنان و مردانی است که همواره ، صادقانه و همدلانه همراه‌مان بودند .

    وی با تبریک این ایام هم ، آورده است : با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی ایران و با گرامی‌داشت یاد رهبر فقید انقلاب ، امام‌خمینی (ره) و تمام شهدای گرانقدر انقلاب ‌اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس ، امیدوارم شاهد رشد و توسعه روز افزون کشور عزیز اسلامی‌مان در تمامی عرصه‌ها باشیم و به اتکای اتحاد ملی بتوانیم در مسیر تعالی میهن عزیزمان قدم‌های استوار برداریم .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل راه‌آهن از نام‌گذاری یک ایستگاه جدید به نام شهید غیرت شهید حمیدرضا الداغی خبر داد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .

    |

    نظرات کاربران