در حال بارگذاری ...

توصیه هایی ویژه جهت حل اختلافات بین تجار و شرکت های حمل و نقل بین المللی

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تحریم ها شرایط خاصی را بر تجارت و بازرگانی بین الملل ما حاکم کرده که موجب می شود شرکت های حمل و نقل بین المللی در بعضی مواقع از دید صاحبان کالا کم کاری کنند و کار به اختلاف کشیده می شود ، در این بین طرفین درخواست داوری از انجمن های تخصصی می کنند که در این مصاحبه توصیه هایی از جانب پوریا سعیدی ، کارشناس حقوقی و فعال حوزه حمل و نقل و لجستیک جهت بهره برداری عموم ارائه می گردد .

 

خبرنگار : سید علی سید صدر

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

ترانزیت کالاهای غیرنفتی در سال گذشته بالغ بر ۹ میلیون و ۴۰۰ هزارتن بوده است که نسبت به سال ۱۴۰۱ به میزان ۳۸ درصد رشد داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نشست مشترک با محوریت حمل و نقل بین المللی و ترانزیت میان هیات جمهوری اسلامی ایران و افغانستان برگزار شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، تیمور اورازایف سفیر قزاقستان در لیتوانی با ماریوس اسکوودیس وزیر حمل و نقل و ارتباطات لیتوانی درباره همکاری‌های دو کشور در ...

|

در حال حاضر زنجیره‌های حمل و نقل و لجستیک به دلیل داشتن فرآیندهای پیچیده ، داده‌های زیادی را در فرآیندهای کاری خود تولید می‌کنند ، ولی به دلیل نداشتن نرم افزارهای مدیریت هوشمند و عدم دسترسی به پایگاه دانش بصورت لحظه ای ، نمی توانند تصمیمات به موقع و هوشمندانه برای سازمان ...

|

شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی با برنامه ریزی مناسب و در هنگام آغاز سفر و قبل از رسیدن ناوگان به پایانه های مرزی نسبت به ثبت سفر و اخذ کد رهگیری در سامانه اقدام نموده و بر اساس کد صادر شده تشریفات مرزی نیز انجام می‌شود .

|

نظرات کاربران