در حال بارگذاری ...
  • برقراری مجدد پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه ساری

    این پروازها به صورت هفتگی توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می‎شود که براساس هماهنگی با سازمان حج و زیارت در صورت استقبال مردم امکان برقراری دو پرواز در هفته در این مسیر وجود دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‎های استان مازندران از برقراری دوباره پروازهای عتبات از فرودگاه ساری خبر داد .

    سعداله وطن‎خواه گفت : پس از وقفه طولانی مدت در برقراری پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه ساری به دلیل مسائی از جمله بالا رفتن هزینه‎های عملیاتی شرکت‎های هواپیمایی و عملیاتی و مشکلات به وجود آمده از سوی فرودگاه‎های مقصد در کشور عراق ، پروازهای فرودگاه ساری به مقصد بغداد از سرگرفته می‎شود .

    وی با اشاره به اینکه این پروازهای از ۱۰ بهمن آغاز خواهد شد ، گفت : این پروازها به صورت هفتگی توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر انجام می‎شود که براساس هماهنگی با سازمان حج و زیارت در صورت استقبال مردم امکان برقراری دو پرواز در هفته در این مسیر وجود دارد .

    وطن‎خواه همچنین به افزایش پروازهای شرکت هواپیمایی وارش در مسیر بندرعباس و اهواز اشاره کرد و افزود : در آینده نزدیک پرواز در مسیر ساری - تبریز و بالعکس نیز راه‎اندازی خواهد شد که اطلاعات دقیق‎تر پس از اعلام شرکت هواپیمایی مربوطه اعلام خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره پروازهای حج گفت : بلافاصله بعد از انجام عملیات حج تمتع ، برای پروازهای ...

    |

    نظرات کاربران