در حال بارگذاری ...
  • نقش موثر اصلاح شیب شیروانی راه‌ها در کاهش خسارت‌های جانی

    عملیات اصلاح شیب شیروانی و نقاط پرتگاهی محور ۳۷ کیلومتری علامرودشت – احشام با استفاده از امکانات و تجهیزات این اداره کل در حال انجام است و تاکنون ۱۰ کیلومتر از حریم این جاده تسطیح و مابقی مسیر هم اجرا خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر اداره راهداری لارستان با اشاره به اینکه اصلاح شیب شیروانی راه‌ها نقش موثری در کاهش خسارات‌های جانی دارد ، گفت : ایمن‌سازی اصلاح شیب شیروانی محور علامرودشت – احشام با عملیات خاکبرداری و خاکریزی انجام شد .

    علیرضا راستیار ، درباره ایمن‌سازی محور علامرودشت – احشام گفت : حاشیه امن راه‌ها و جاده‌ها می‌تواند نقش به سزایی در تردد ایمن و کاهش خسارات‌های جانی و مالی سوانح احتمالی داشته باشند .

    وی افزود : در خصوص ارتقای ضریب ایمنی ، اصلاح شیب شیروانی محورها به منظور تامین ایمنی بیشتر برای وسایل نقلیه با عملیات خاکبرداری و خاکریزی در محور علامرودشت – احشام صورت گرفت .

    وی اظهار داشت : عملیات اصلاح شیب شیروانی و نقاط پرتگاهی محور ۳۷ کیلومتری علامرودشت – احشام با استفاده از امکانات و تجهیزات این اداره کل در حال انجام است و تاکنون ۱۰ کیلومتر از حریم این جاده تسطیح و مابقی مسیر هم اجرا خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است .

    |

    اجرا علائم و خط نوشته به طول یک‌هزار مترمربع ، تعمیر و نصب ۱۷۰ عدد چراغ چشمک زن و فلش سولار و اجرا روشنایی نقطه‌ای ۱۷ تقاطع را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای ارتقای ایمنی محورها عنوان کرد .

    |

    امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی ، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده‌ای بسیار مهم است که در این راستا اصلاح شیب شیروانی بزرگراه نیک‌آباد - حسن‌آباد به طول ۴۵ کیلومتر در دستور کار این اداره قرار گرفت .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تایباد از اجرای مانور مشترک با حضور پلیس راه ، نیروی انتظامی ، هلال احمر و ...

    |

    با ایجاد شانه مناسب و شیب شیروانی در هر صورت که خطای راننده و نقص فنی خودرو اتفاق بیفتد در این شرایط زمینه‌ای فراهم شود تا خودرو با وضعیت مناسب‌تری به خارج از محور هدایت و از واژگونی ، برخود با جسم صلب حاشیه راه و واژگونی و در نتیجه آسیب شدید به راننده پیشگیری شود .

    |

    نظرات کاربران