در حال بارگذاری ...
  • فیلمبرداری ۳۶۰ درجه از اطراف خودروی تسلا با استفاده از قابلیت Sentry Mode

    جزئیات کمی در رابطه با اینکه این سیستم چگونه کار خواهد کرد وجود دارد و مشخص نیست که آیا این دوربین های ۳۶۰ درجه همواره فعال خواهند بود و یا زمانی که خودرو ، برخورد یا نزدیک شدن به جسم خاصی را شناسایی می‌کند ، فعال خواهند شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، خودرو های کمپانی تسلا مانند بسیاری از گجت های هوشمند دیگر ، به‌روز‌رسانی‌های نرم افزاری دریافت می‌کنند که به رانندگان آنها اجازه می‌دهد به قابلیت‌های جدید دسترسی پیدا کنند . قابلیت Sentry Mode برای فیلمبرداری ۳۶۰ درجه از محیط اطراف یکی از این ویژگی‌هاست .

    مانند بسیاری دیگر از خودروهای مدرن ، محصولات کمپانی تسلا نیز دارای دوربین‌هایی در سرتاسر بدنه هستند که به منظور قابلیت‌های مربوط به رانندگی خودکار این خودروها به کار می‌روند . کمپانی سازنده قابلیت‌های جدیدی را از طریق ارائه‌ی آپدیت برای محصولات خود عرضه می‌کند که به رانندگان آنها اجازه می‌دهد از سخت افزار فعلی خود کاربردهای بیشتری دریافت کنند . قابلیت Sentry Mode برای برای ضبط فیلم‌های ۳۶۰ درجه از محیط اطراف یکی از این ویژگی‌های جدید است که مدیر تسلا ، ایلان ماسک ، آن را در پاسخ به یک توییت معرفی کرده است .

    یکی از رانندگان خودروهای تسلا در یک پیام به ایلان ماسک درباره فرورفتگی موجود بر روی بدنه اظهار ناراحتی کرده بود . ایلان ماسک نیز در این توییت تگ شده و راننده خواستار این شده بود که خودروهای تسلا یک دوربین ۳۶۰ درجه داشته باشند .

    مدیر کمپانی تسلا نیز با بیان این موضوع که قابلیت Sentry Mode به زودی برای تمام مدل‌های تسلا که به سخت افزار Autopilot 2.5 مجهز هستند ، قابل دسترسی خواهد بود ، به او پاسخ داد .

    قابلیت Sentry Mode نیازی به خرید تجهیزات جانبی ندارد

    این به معنای آن است که ویژگی مورد نظر بر روی تمام محصولات تسلا به همراه سخت افزار مورد نظر ، بدون انجام کار اضافه یا خرید وسیله‌ی جانبی ، قابل استفاده خواهد بود . این سخت افزار همین حالا هم به رانندگان تسلا اجازه می‌دهد که نمای ۳۶۰ درجه از دوربین‌های اطراف خودرو داشته باشند و بنابراین ارائه‌ی امکان فیلمبرداری ۳۶۰ درجه نیز چندان دشوار نخواهد بود .

    البته جزئیات کمی در رابطه با اینکه این سیستم چگونه کار خواهد کرد وجود دارد و مشخص نیست که آیا این دوربین های ۳۶۰ درجه همواره فعال خواهند بود و یا زمانی که خودرو ، برخورد یا نزدیک شدن به جسم خاصی را شناسایی می‌کند ، فعال خواهند شد . ایلان ماسک نیز اطلاعات بیشتری از این قابلیت منتشر نکرده است و زمانی که به زمان عرضه این فناوری نزدیک می‌شویم ، جزئیات کامل آن را منتشر خواهیم کرد .




    نظرات کاربران