در حال بارگذاری ...
  • بازداشت ۳۸ سارق ادوات ریلی در راه‌آهن تهران

    با حضور فرمانده جدید پلیس راه‌آهن تهران عملیات در سه محور تهران – گرمسار ، ورودی قم و محور تهران – قزوین به عنوان محدوده استحفاظی پلیس راه‌آهن تهران با شدت بیشتری مورد پیگیری قرار گرفت .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن تهران خبر داد : در اقدام به موقع پلیس راه آهن تهران ۳۸ سارق محور تونل تهران - تبریز به همراه ادوات مسروقه و انواع سلاح بازداشت و ضبط شدند .

    عابدین هادی نژاد در مراسم افتتاحیه اولین درزین پلیس راه‌آهن تهران اظهار داشت : سارقین در شهریورماه سال جاری در کیلومتر ۶۴ محور راه‌آهن تهران – قم اقدام به ربودن ادوات ریلی کردند که منجر به وقوع سانحه‌ای در هشتم شهریورماه شد . در این سانحه سه لکوموتیو و ۶ واگن باری از ریل خارج و محور مسدود شد . اما با اقدام به موقع پلیس راه‌آهن در همان روز سارقین دستگیر و واگن‌ها نیز به سمت تعمیرگاه ارسال شدند .

    هادی‌نژاد با بیان اینکه خسارت وارده به محور مذکور یک میلیارد  و ۹۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود بیان داشت : بر همین اساس دستوری از سوی فرمانده پلیس راه‌آهن مبنی بر اینکه سرقت پیچ از راه‌آهن همانند سرقت اسلحه از نیروی انتظامی است ابلاغ شد .

    مدیرکل راه‌آهن تهران در ادامه یادآور شد : با حضور فرمانده جدید پلیس راه‌آهن تهران عملیات در سه محور تهران – گرمسار ، ورودی قم و محور تهران – قزوین به عنوان محدوده استحفاظی پلیس راه‌آهن تهران با شدت بیشتری مورد پیگیری قرار گرفت . به طور مثال در تونل واقع در مسیر راه‌آهن تهران – تبریز که مدتی توسط سارقان ناامن شده بود و برای قطارها شرایط مخاطره‌آمیزی به بار آورده بود با عملیات ویژه پلیس راه آهن مجدد امنیت بر این خط حاکم شد .

    هادی‌نژاد افزود : در این عملیات ۳۸ سارق به همراه ادوات ریل و انواع سلاح‌ها دستگیر و ضبط شدند ، البته تمام این اتفاقات به خاطر بی‌مسئولیتی فردی بود که در ازای دادن اجازه ورود و خروج به سارقان به داخل تونل از آن‌ها پول دریافت می‌کرد .




    نظرات کاربران