در حال بارگذاری ...

انجام عملیات پوشش نما و کف سازی محوطه ترمینال فرودگاه سهند

هزینه این پروژه ها مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال انجام است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس فرودگاه سهند از پوشش نمای ترمینال و عملیات کف سازی محوطه ترمینال فرودگاه سهند خبر داد .

محمد حاجی پور گفت : این اقدام در راستای زیباسازی و افزایش رضایت مندی مسافران ، پرسنل و همچنین مراجعین فرودگاه سهند انجام می شود که شامل تهیه و اجرای نمای کامپوزیت به متراژ ۲۸۰ مترمربع با زیرسازی مربوطه و تهیه و اجرای کف پوش های پرسی به مساحت ۳۱۰ مترمربع ، بتن ریزی ۳۰ مترمکعب ، خاکبرداری و تخریب آسفالت ۳۰ مترمکعب و ... از اهم اقدامات انجام گرفته در این عملیات است . این پروژه ها با پیشرفت فیریکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست .

رئیس فرودگاه سهند گفت : هزینه این پروژه ها مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در حال انجام است .




مطالب مرتبط

         

|

         

|

ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با متراژ ۵۸۸۰ مترمربع با اعتبار ۲۹۰۰ میلیارد ریال (به قیمت روز) از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ها برای پذیرش همزمان ۶۰۰ مسافر آماده بهره‌برداری است . همچنین بهسازی دیوار حفاظتی و معابر ورودی ترمینال و درب آهنی با اعتبار ۹۰۰۰ میلیارد ریال و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

|

در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

|

نظرات کاربران