در حال بارگذاری ...
  • آمادگی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) برای اجرای فازهای بعدی توسعه بندر چابهار

    فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی چابهار دارای دو پست اسکله و محوطه کانتینری متناظر است ، ۶.۵ میلیون مترمکعب لایروبی دارد ، دیوار حفاظتی ساحلی و بندری و ۳۸ هکتار ترمینال کانتینری دارد و ارزش آن ۱۶۵ میلیون دلار است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با تأکید بر اینکه آماده اجرای فازهای بعدی توسعه بندر چابهار هستیم ، گفت : در دوره تحریم فاز یک بندر چابهار را اجرا کردیم و برای ورود به فاز دو اعلام آمادگی می‌کنیم .

    سعید محمد درباره پیشرفت فازهای توسعه بندر چابهار اظهار داشت : قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) فاز یک توسعه بندر چابهار را اجرا کرد و تحویل داد .

    با اجرای فاز یک بندر چابهار ۲۲۵ هکتار به اراضی جمهوری اسلامی اضافه شد

    وی بیان کرد : فاز یک بندر شهید بهشتی چابهار ‌شامل دو پست اسکله کانتینری است ، سه پست اسکله کالای عمومی دارد و ۲۲۵ هکتار زمین از دریا استحصال شد و عملاً در این فاز ۲۲۵ هکتار به اراضی جمهوری اسلامی اضافه شده است .

    فاز یک بندر چابهار را در تحریم‌‌ها ساختیم

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا اظهار داشت : در فاز یک ۱۶ میلیون مترمکعب لایروبی در بستر سنگی که بسیار سخت بود ، اجرا شد ، این فاز ۶۰ هکتار محوطه ترمینال کانتینری دارد .

    محمد با تأکید بر اینکه آماده اجرای فازهای بعدی توسعه بندر چابهار هستیم ، ادامه داد : در دوره تحریم فاز یک بندر چابهار را اجرا کردیم برای ورود به فاز دو اعلام آمادگی می‌کنیم .

    ارزش فاز دوم بندر چابهار ۱۶۵ میلیون دلار

    فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیا اظهار داشت : فاز دوم توسعه بندر شهید بهشتی چابهار دارای دو پست اسکله و محوطه کانتینری متناظر است ، ۶.۵ میلیون مترمکعب لایروبی دارد ، دیوار حفاظتی ساحلی و بندری و ۳۸ هکتار ترمینال کانتینری دارد و ارزش آن ۱۶۵ میلیون دلار است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل‌ ، اعضای هیات عامل سازمان حسابرسی کشور به همراه معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت و منابع و مدیران کل حوزه معاونت برنامه ...

    |

    با سازمان بنادر و دریانوردی در تمام بخش‌ها از جمله فنی و تجهیزاتی همکاری بسیار خوبی وجود دارد اما انتظار این است که بندر چابهار هر چه سریع‌تر به تجهیزات لازم مانند گنتری‌کرین‌ها تجهیز شود تا شناورهای بزرگتر قادر به پهلوگیری در بندر باشند و بندر چابهار به یکی از مراکز ...

    |

    با توسعه زیرساخت‌ها در بندر شهید بهشتی شاهد سرویس‌های منظم حمل کانتینری مستقیم از بنادر چین ، غرب هند و جبل علی امارات به بندر چابهار و بالعکس با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فعالین تجاری هستیم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ سازمان بنادر و دریانوردی در آذرماه سال جاری رویدادهای اقتصادی و اثرگذاری را رقم زد . در ماهی که با هفته حمل و نقل مزین شده ...

    |

    قرارداد ۵۶ میلیون دلاری مربوط به پروژه احداث کریدور لجستیکی (مسیر دسترسی کامیون ها به بندر) به طول ۲.۶ کیلومتر با عرض ۱۱۰ متر و ۱۲ باند به همراه پروژه احداث فاز اول سیلو ۱۰۰ هزار تنی در این فاز است که پروژه اول در دهه مبارک فجر و پروژه دوم در خردادماه سال آینده به بهره‌برداری ...

    |

    نظرات کاربران