در حال بارگذاری ...
  • طراحی و اجرای نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در مازندران

    ممیزی شرکت مرجع صدور گواهینامه (CB) نیز در اسفندماه سال جاری انجام و با استعانت از خداوند متعال و تلاش هرچه بیشتر کلیه کارکنان ، گواهینامه بین المللی این استانداردها اخذ خواهد شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از طراحی و اجرای نسخه جدید مستندات سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در اداره کل خبر داد .

    سعید کیاکجوری گفت : طراحی ، بازنگری و به روز رسانی مستندات سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) بر اساس نسخ جدید استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت (ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵) ، سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‎ای (ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) که از ابتدای تابستان سال جاری آغاز شد ؛ خوشبختانه با همکاری مؤثر یکایک همکاران در هفته گذشته اجرایی شد .

    وی طراحی فرآیندها بر اساس ماهیت فعالیت های اجرایی و کاهش وابستگی به ساختار سازمانی ، چابک سازی و ساده سازی روش‎های اجرایی از طریق حذف مستندات متنی و تبدیل به فلوچارت‎ها به صورت وظیفه‎ای (Cross Functional) ، حذف دوباره‎کاری‎ها ، اقدامات موازی و مستندات مشابه‎ای که در سامانه‎ها و نرم افزارهای فعال و همچنین اسناد بالادستی ابلاغی که در اجرای فعالیت‎های اداره کل مورد استفاده قرار می‎گیرند و ایجاد سیستم کدینگ ساده و کاربردی بر اساس نام فرآیند و همچنین ایجاد قابلیت جستجو و دسترسی آسان به مستندات مورد نیاز را از جمله تغییرات و قابلیت های نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه برشمرد .

    کیاکجوری همچنین ایجاد شناسنامه جامع برای فرآیندها و شناسایی ریسک‎ها ، فرصت‎ها ، شاخص‎ها ، ذینفعان و خروجی‎های نامنطبق به تفکیک هر فرآیند ، ایجاد بستر لازم برای استقرار سایر استانداردهای تخصصی واحدهای اداره کل در صورت اقدام و الگوبرداری از طراحی سازمان بنادر و دریانوری و ایجاد وحدت رویه سازمانی را از دیگر ویژگی های نسخه جدید سیستم مدیریت یکپارچه عنوان کرد .

    وی با بیان اینکه مطابق برنامه‎ریزی‎های به عمل آمده تا پایان بهمن ماه سال جاری کلیه مستندات در بستر سامانه کارا و اثربخش E&E انتشار یافته و مدیریت می‎گردد خاطرنشان کرد : ممیزی شرکت مرجع صدور گواهینامه (CB) نیز در اسفندماه سال جاری انجام و با استعانت از خداوند متعال و تلاش هرچه بیشتر کلیه کارکنان ، گواهینامه بین المللی این استانداردها اخذ خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران اعلام کرد : با پیگیری‌های انجام شده از سوی این اداره کل و دریافت مجوزهای اولیه ...

    |

    در تعطیلات نوروزی امسال همچنین ۶ هزار و پانصد پیامک هشدار هواشناسی برای مدیران ایستگاه های تفریحات دریایی مستقر در سواحل استان ارسال گردید؛ ضمن اینکه هزار و پنجاه نفر ساعت بازرسی از ایستگاه های تفریحات دریایی توسط کارشناسان دریایی برای نظارت بر ایمنی ترددهای دریایی انجام ...

    |

    در تعطیلات نوروزی امسال همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ پیامک هشدار هواشناسی برای مدیران ایستگاه‌های تفریحات دریایی مستقر در سواحل استان ارسال شد ؛ ضمن اینکه هزار و ۵۰ نفر ساعت بازرسی از ایستگاه‌های تفریحات دریایی توسط کارشناسان دریایی برای نظارت بر ایمنی ترددهای دریایی انجام شد .

    |

    دریانوردان و متقاضیان شاغل بر روی انواع شناورها ، با گذراندن دوره های آموزشی برابر با استاندارد های جهانی آموزش دریانوردی و کسب دانش و آگاهی لازم در زمینه الزامات و استاندارد های دریانوردی ، در صورت قبولی در آزمون های مربوطه ، موفق به دریافت مدارکی می شوند که صلاحیت و شایستگی ...

    |

    طی سال جاری انواع تجهیزات و ماشین‌آلات توسط بخش خصوصی در دو حوزه‌ی فعالیت‌های بندری ، تولیدی ، ارزش افزوده و عملیاتی به این بندر وارد شده است که از رشد ۱۸۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است .

    |

    نظرات کاربران