در حال بارگذاری ...
  • نصب و راه اندازی فرستنده و گیرنده های جدید در ایستگاه RCAG فرودگاه انارک

    رادیوهای موجود در ایستگاه ، قدیمی بود که با رادیوهای جدید IP Base که امکان Remote monitoring داشته و کیفیت ارتباط بالاتری را ارائه می کنند ، تعویض شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان از نصب و راه اندازی فرستنده و گیرنده های جدید سری ۴۲۰۰ و افزایش فرکانس سوم در ایستگاه RCAG انارک خبر داد .

    حسن امجدی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در بازدید از سایت هوایی انارک ضمن اعلام این خبر گفت : با برنامه ریزی دقیق صورت گرفته ، این پروژه در طی دو هفته کاری انجام شد و طی آن جانمایی رادیوها ، تعویض فیلترهای VHF و UHF و ایرینگ جدید ، جانمایی و نصب بردهای اینترفیس ، حذف رادیوهای UHF دوم و تغییرات در PDU مربوطه ، عملیات سخت افزاری مربوط به فرکانس سوم در بخش های فرستنده و گیرنده و تنظیمات لازم برای راه اندازی فرکانس سوم ،‌ نصب استارپوینت سه فرکانسه ، تنظیمات پارامترهای رادیوها، ارتینگ، تنظیمات فیلترهای فرستنده و گیرنده ، فرم دهی و مرتب سازی و نصب لیبل های لازم و کنترل نهایی تمامی بخش های ایستگاه و تکمیل چک لیست های مربوطه بدون هیچ وقفه ای در ارائه ی سرویس ارتباطات هوانوردی انجام شد .

    وی در زمینه اهمیت انجام این پروژه گفت : رادیوهای موجود در ایستگاه ، قدیمی بود که با رادیوهای جدید IP Base که امکان Remote monitoring داشته و کیفیت ارتباط بالاتری را ارائه می کنند ، تعویض شد . همچنین ایستگاه RCAG انارک پوشش فرکانسی سکتورهای ۶ و ۷ را انجام می داد که با اضافه شدن فرکانس سوم در قالب این پروژه ، ‌پوشش فرکانسی سکتور ۶ غربی جهت زمان های اوج ترافیک پروازی مهیا شد .

    به گفته امجدی نکته قابل توجه در این پروژه استفاده از ظرفیت داخلی در ساخت اینترفیس ها بود که توسط متخصصان اداره کل ارتباطات و ناوبری شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی طراحی و تولید شده بود .

    مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان ضمن قدردانی از همکاران خود در اداره ارتباطات و ناوبری هوایی از مساعدت و همراهی اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در انجام این پروژه قدردانی کرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در روز شنبه هفتم بهمن ماه با صدور اطلاعیه‌های پروازی نسبت به وضعیت پروازها در برخی از ...

    |

    نظرات کاربران