در حال بارگذاری ...
  • همکاری و مشارکت راهداری و شهرداری اصفهان پیرامون توسعه فرهنگ و آموزش ترافیک

    داشتن هوای پاک ، رانندگان آگاه و راه های ایمن از اهداف سازمانی ما محسوب شده و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به موفقیت برنامه‌های فرهنگی برای ارتقا فرهنگ ایمنی مردم گفت : باید برای توسعه و ارتقا فرهنگ ایمنی مردم در سطح استان اصفهان تلاش کرد .

    مهدی خضری با اشاره به اینکه امروز با وزش باد و بارندگی شاهد ایجاد هوای پاک در استان اصفهان هستیم ، اظهار کرد : قصه آدم و هوا سرآغاز ایجاد یک تغییر نگرش میان مدیران در شهرداری و سایر دستگاه‌ها است .

    وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان همواره برای کاهش آلایندگی های جوی در تلاش بوده است ، افزود : در دیدار با شهردار اصفهان و معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری پیشنهادهایی همچون انتقال پایانه های مسافربری به عنوان مراکز آلاینده را مطرح و قول های مساعدی را اخذ کرده ایم .

    وی با بیان اینکه انتقال پایانه بار امیرکبیر به خارج از محدوده شهری نیز در دستور کار قرار دارد ، گفت : روزانه حدود سه هزار خودرو سنگین در این محور تردد می کنند .

    مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اصفهان خواستار مشارکت سایر دستگاه ها به ویژه کارخانجات آلاینده در بحث فرهنگ سازی شد و افزود : آحاد جامعه باید در رابطه با مباحث مرتبط با آلودگی هوا و رعایت مسائل ایمنی حساس باشند .

    خضری با اشاره به آمار قابل توجه حمل ونقل مسافر و بار در استان اصفهان تصریح کرد : سالانه ۱۴ میلیون مسافر و ۴۸ میلیون تن کالا از اصفهان به سایر نقاط کشور جابه جا می شود .

    وی بر بهره گیری از کلیه ظرفیت ها در راستای ارتقا فرهنگ ایمنی و ترافیک تاکید کرد و گفت : داشتن هوای پاک ، رانندگان آگاه و راه های ایمن از اهداف سازمانی ما محسوب شده و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد .

    تفاهم نامه همکاری و مشارکت معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان پیرامون توسعه فرهنگ و آموزش ترافیک امضا شد .

    این مراسم در جریان مجموعه رویدادهای قصه آدم و هوا (۲۶ آذر روز حمل و نقل تا ۲۹ دی روز هوای پاک) با حضور مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان و علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان و و جمعی از مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک درسالن  جلسات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    نیروهای راهداری با استفاده از ۱۴۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری اکنون در راه‌های مختلف استان مستقر و در آماده‌باش کامل هستند .

    |

    نظرات کاربران