در حال بارگذاری ...
  • نصب هفت دستگاه گرماتاب در محل پارکینگ خودروهای آتش نشانی فرودگاه مهرآباد

    زیرسازی و بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های کمک‌ناوبری به منظور افزایش ضریب ایمنی و خروج از منطقه حساس به متراژ ۳۰۰ متر طول و عرض ۸ متر در حال انجام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال ، گازرسانی به ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه بین المللی مهرآباد انجام شد .

    میرسعید صفی نیا مدیرکل این فرودگاه با بیان اینکه گازرسانی به ساختمان ایمنی و آتش نشانی فرودگاه از مدت ها پیش در دستور کار بود اما موانع مهمی از جمله مسافت طولانی را پیش رو داشت ، گفت : سرانجام در مذاکرات انجام شده با شرکت هواپیمایی آسمان مجوز گازرسانی از مسیر ساختمان این شرکت هواپیمایی دریافت و در اولین فرصت با تلاش شبانه روزی ، پیش از شروع سرمای زمستانی عملیاتی شد .

    وی گفت : با اجرای این پروژه ، گازرسانی داخل ایستگاه ایمنی و آتش نشانی به منظور تامین گاز موتورخانه ، تاسیسات و همچنین تامین سوخت گرماتاب های خودروهای ایمنی و آتش نشانی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات فرودگاه بین المللی مهرآباد صورت گرفت .

    صفی نیا با بیان اینکه هفت دستگاه گرماتاب در محل پارکینگ خودروهای آتش نشانی نصب شده است ، افزود : با این اقدام خودروهای ایمنی و آتش نشانی در فصل سرما به سرعت وارد مدار عملیاتی می شوند .

    وی همچنین خاطرنشان کرد : در سطوح پروازی مهرآباد همزمان چند پروژه دیگر در حال انجام است که می توان به احداث و بهسازی و تغییر هندسی جاده های دسترسی ایرساید اشاره کرد . زیرسازی و بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های کمک‌ناوبری به منظور افزایش ضریب ایمنی و خروج از منطقه حساس به متراژ ۳۰۰ متر طول و عرض ۸ متر در حال انجام است .

    به گفته صفی نیا ؛ همزمان با اجرای این پروژه اصلاح هندسی بخشی از جاده سرویس رود نیز در حال اجرا است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست افتتاح ۸ پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت : ...

    |

    در شهریور و مهر سال ۱۴۰۰ تمام دنیا اذعان داشتند که بخش هوایی ایران با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد اما هم‌اکنون در اوج عزت و اقتدار با گام‌های بلند در حال ادامه حرکت‌های مؤثر هستند .

    |

    یکی از مهمترین پروژه‌ها ، بهسازی سقف ترمینال ۴ به عنوان شلوغ‌ترین ترمینال فرودگاه مهرآباد است که فرایند بهسازی آن در حین عملیاتی بودن این ترمینال انجام شد و به خاطر درک شرایط آن جای تشکر و قدردانی از مردم شریف ایران دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۵ پروژه عملیات هوانوردی به مناسبت بزرگداشت چهل و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در فرودگاه بین المللی مهرآباد ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پروازهای فرودگاه شهدای ایلام در مسیر تهران - ایلام - تهران از روز یکشنبه مورخ یکم بهمن ماه به ۲۴ سورتی پرواز در طول هفته ...

    |

    نظرات کاربران