در حال بارگذاری ...
  • ارتقاء ایمنی و افزایش سطح سواره رو در محور بیرجند - اسدیه

    تعریض قسمتی از محور و احداث باند کندرو و احداث تاسیسات روشنایی به منظور روان سازی ترافیک در گردنه سرچاه از جمله مهمترین اهداف این اداره بوده که ان شا الله در صورت تامین اعتبارات لازم این امر به سرانجام خواهد رسید .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بیرجند از تعریض ۲۹ دستگاه پل در محور بیرجند - اسدیه به منظور ارتقاء ایمنی محور و افزایش سطح سواره رو خبر داد .

    احمد رضایی اظهار داشت : با توجه به وجود ترافیک بالا ، تردد خودروهای سبک و سنگین و همچنین برف گیر بودن  محور بیرجند - اسدیه ، تعریض پلهای آن جهت افزایش سطح سواره رو و شانه راه در حال انجام می باشد .

    رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند افزود : اندازه دهانه پل ها متغیر و بین ۱ تا ۴ متر می باشد که عملیات تعریض این پل ها با هزینه‌ای حدود ۲۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تعمیرات ابنیه فنی محور های اصلی و فرعی به انجام خواهد رسید .

    وی در پایان از اجرای تعریض باند کندرو در گردنه سرچاه خبر داد و افزود : تعریض قسمتی از محور و احداث باند کندرو و احداث تاسیسات روشنایی به منظور روان سازی ترافیک در گردنه سرچاه از جمله مهمترین اهداف این اداره بوده که ان شا الله در صورت تامین اعتبارات لازم این امر به سرانجام خواهد رسید .

    اجرای روکش آسفالت محور اسدیه به طول ۶ کیلومتر و همچنین تعریض ۴.۵ کیلومتر از ابتدای این محور در سال گذشته توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بیرجند انجام گرفت .




    مطالب مرتبط

    در شهرستان فاروج ۱۲.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای آق چشمه ، زینکانلو ، محمدآباد و احسان آباد) ، در شهرستان بجنورد ۹.۶ کیلومتر راه روستایی (محورهای ایوب ، یزدان آباد و حسن آباد) و در شهرستان بام و صفی آباد ۷.۷ کیلومتر راه روستایی ( محورهای بانی در و زنفت) احداث و آسفالت شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از تلاش تلاش شبانه روزی راهداران این اداره کل در ایام نوروز در سطح محورهای استان ...

    |

    در سال ۱۴۰۲ برای بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی ، بیش از هشت میلیون تن آسفالت استفاده شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱، ۵۸ درصد افزایش داشت .

    |

    این عملیات به صورت پیمانی انجام می شود .

    |

    تأمین اعتبار برای اجرای روکش آسفالت محور سیاوشان - جعفرآباد انجام شده‌ است . علاوه بر اجرای این پروژه، عملیات لکه گیری روکش آسفالت محور آشتیان - راه جرد نیز در دست اقدام است .

    |

    نظرات کاربران