در حال بارگذاری ...

برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین ، صنایع و تجهیزات وابسته

این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و با حمایت وزارت راه و شهرسازی و ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی برگزار می شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ، «چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین ، صنایع و تجهیزات وابسته» در تهران برگزار می شود .

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین ، صنایع و تجهیزات وابسته را ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار کند .

در این نمایشگاه بین المللی ، «آخرین دستاوردها ، تکنولوژی ها ، اطلاعات و تجربیات در زمینه های مرتبط» و همچنین «پتانسیل های موجود در دنیا در حوزه های لجستیک ، مدیریت زنجیره تامین و صنعت حمل و نقل» به نمایش گذاشته می شود .

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی لجستیک و زنجیره تامین ، صنایع و تجهیزات وابسته با هدف «بهره گیری مناسب از ظرفیت های موجود در کشور» ، «برقراری تعامل و ارتباط بین شرکت ها و سازمان های فعال در این حوزه» و «ایجاد زمینه های بهره وری ، اشتغال زایی و کارآفرینی ، در سال حمایت از کالای ایرانی» در تهران برگزار می شود .

این نمایشگاه به همت بخش خصوصی و با حمایت وزارت راه و شهرسازی و ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی برگزار می شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر ستاد حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از حمایت ویژه این ستاد از فعالیت های ...

|

راهبری موثر ناوگان حمل‌و‌نقل ، نقش به‌سزایی در دستیابی سازمان به اهداف استراتژیک خود دارد . مدیریت کارآمد و نتایج حاصل از آن ، بر شاخص‌های سودآوری ، کاهش هزینه‌ها ، رضایت مشتریان ، کارکنان و سایر ذی‌اثران ، بهبود چرخه‌ی عملیات ، افزایش سطح ایمنی و سلامت کارکنان ، نقش ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای ، بهره‌گیری از توان علمی دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش ...

|

نظرات کاربران