در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها از مجموعه صنایع الکترونیک شیراز

    در این بازدید مدیرعامل و هیات همراه از نزدیک با توانمندی های فنی و تولیدی تجهیزات صاشیراز آشنا شدند و از کارگاه های مکانیک ، اویونیک ، رادار ، کمک ناوبری ، اپتیک ، کالیبراسیون و آزمایشگاه های پیشرفته دیدن کردند . ضمن اینکه در این بازدید از سیستم های عملیاتی رادار (PSR و SSR) و دستگاه های DME تحت تولید و آزمایش بازدید شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در جریان سفر به شیراز از صاشیراز بازدید و راهکارهای استفاده از توانمندی های علمی و فناوری بومی این مجموعه را برای اجرای مفاد تفاهم نامه اخیر در راستای استفاده از توان صاشیراز در تامین تجهیزات کمک ناوبری فرودگاه های کشور بررسی کرد .

    مشاور عالی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور هوانوردی با اعلام این خبر توضیح داد : به دنبال دعوت مدیرعامل شرکت صاشیراز و تصمیم مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران برای بازدید و انجام مذاکره با مدیرعامل و مسئولان آن مجموعه و نیز با توجه به مبادله توافقنامه همکاری های فنی میان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و صاشیراز در حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، (۲۲ دی) رحمت اله مه آبادی ،‌ به همراه عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی ، معاون عملیات هوانوردی ، مدیران کل ارتباطات و ناوبری هوایی و مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی و تعدادی از متخصصان شرکت از صاشیراز بازدید کردند .

    سید احمد مومنی رخ افزود : در این بازدید مدیرعامل و هیات همراه از نزدیک با توانمندی های فنی و تولیدی تجهیزات صاشیراز آشنا شدند و از کارگاه های مکانیک ، اویونیک ، رادار ، کمک ناوبری ، اپتیک ، کالیبراسیون و آزمایشگاه های پیشرفته دیدن کردند . ضمن اینکه در این بازدید از سیستم های عملیاتی رادار (PSR و SSR) و دستگاه های DME تحت تولید و آزمایش بازدید شد .

    نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در درگاه مشترک تفاهمنامه شرکت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری عنوان کرد : در این بازدید مدیران و متخصصان صاشیراز به بیان توضیحات لازم درباره حجم مبادلات تجهیزاتی این مجموعه با شرکت های داخلی و خارجی پرداختند .

    مومنی رخ افزود : در جریان این بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران به بیان توصیه هایی در راستای استفاده از توانمندی های صاشیراز برای بومی سازی تجهیزات موردنیاز صنعت هوانوردی کشور پرداخت و مقرر شد، مراتب همکاری ها از طریق مشاور عالی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در امور هوانوردی پیگیری شود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    فرودگاه‌های زاهدان ، ایرانشهر و سراوان عملیاتی است و به‌صورت شبانه روزی آماده خدمت‌رسانی به پروازهای اورژانسی و امدادی هستند .

    |

    در سند مذکور حق بهره برداری از آزادی پنجم و هفتم در حوزه حمل و نقل بار برای دو طرف ایرانی و عمانی مورد توافق قرار گرفت .

    |

    ‌در برخی از مقاطع سال که تقاضا افزایش زیادی دارد ، ‌به دلیل رشد تعداد مسافران و افزایش تردد فرودگاهی ، این خدمات ارتقا می‌یابد ، بنابراین نیاز است که تمهیداتی در این زمینه داشته باشیم .

    |

    عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

    |

    نظرات کاربران