در حال بارگذاری ...

آمادگی کامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای مقابله با بحران احتمالی برف

امسال فرودگاه به چند بخش تقسیم شده و هر بخش تجهیزات و اکیپ‌های جداگانه‌ای را به خود اختصاص داده است . بنابراین در صورت نشستن برف روی زمین ، اکیپ‌های برف‌روب همزمان با هم در بخش‌های مختلف وارد عملیات برف‌روبی می‌شوند .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تدارک بیشتر برای عملیات زمستانی در این مجموعه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : اکنون مدیریت مجموعه و اکیپ‌های برف‌روبی آماده باش بوده و در فرودگاه حضور دارند .

علی رستمی از آمادگی کامل این مجموعه برای مقابله با بحران احتمالی برف خبر داد و گفت : اکنون مدیریت و اکیپ برف‌روبی به صورت آماده باش در فرودگاه حضور دارند و منتظر بارش نزولات آسمانی هستیم . به محض اینکه بارش تبدیل به برف شود و بر روی زمین بنشیند ، اکیپ‌های برف‌روبی وارد عمل می‌شوند .

رستمی با اشاره به افزایش تعداد تجهیزات برف‌روبی فرودگاه امام خمینی (ره) نسبت به سال گذشته ادامه داد : امسال فرودگاه به چند بخش تقسیم شده و هر بخش تجهیزات و اکیپ‌های جداگانه‌ای را به خود اختصاص داده است . بنابراین در صورت نشستن برف روی زمین ، اکیپ‌های برف‌روب همزمان با هم در بخش‌های مختلف وارد عملیات برف‌روبی می‌شوند . سال گذشته تجهیزات کمتری در اختیار داشتیم و فرودگاه تقسیم‌بندی شده نبود . بر اساس تجربه‌ای که از سال گذشته داریم ، امسال تدارک بیشتری برای برف‌روبی دیده شده است .

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی همچنین به بارش‌های اخیر در کشور اشاره کرد و گفت : بارش‌های امسال در فرودگاه امام خمینی (ره) بیشتر باران بود و وقتی به برف تبدیل شد ، روی زمین ننشست ؛ اما در فرودگاه در یک مقطع ۵ ساعته با کاهش دید روبرو شدیم . در آن مقطع با برنامه‌ریزی ، برخی پروازها با تاخیر از مبدا به سمت فرودگاه حرکت کردند و مسافران حاضر در فرودگاه نیز از طریق ایرلاین‌ها به هتل فرودگاه منتقل شدند .




مطالب مرتبط

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ، مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و تیم همراه ضمن بازدید از ترمینال‌های یک و سلام با جمعی از مسافرین گفت‌وگو کردند و در پایان بر سر مزار شهید گمنام در ترمینال سلام حاضر شدند و ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطر شهدا را گرامی داشتند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از آمادگی این فرودگاه برای انجام ۵۰۰۰ پرواز در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ خبر داد و گفت : تا این ...

|

با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان ، ۶۰ درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان در حال حاضر تردد در تمام محورهای استان به صورت روان برقرار است . از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار و بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری در سطح ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه هماهنگی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای استقبال از پروازهای نوروزی ۱۴۰۳ با حضور مجید داودی ، معاون توسعه زیرساخت شهر ...

|

عملیات نصب این دستگاه توسط کارشناسان شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران انجام می گردد .

|

نظرات کاربران