در حال بارگذاری ...

تهیه نرخ‌های حمل بار در استان سمنان بر مبنای تن - کیلومتر

در تعیین نرخ حمل کالا معیارهایی نظیر شرایط اقتصادی استان ، وضعیت تولید و اشتغال ، میزان سرمایه‌گذاری فعالان حوزه حمل و نقل ، شرایط آب و هوایی ، هزینه‌های نگهداری ناوگان و وضعیت توپوگرافی مسیرهای حمل در نظر گرفته شده است .

​به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت : طرح تن-کیلومتر در استان سمنان اجرا می‌شود و بر اساس شاخص‌های جدید ابلاغی ، نرخ‌های حمل بر مبنای تن - کیلومتر تهیه خواهد شد .

احسان منصورکیایی از اجرای طرح تن-کیلومتر در استان سمنان خبر داد و گفت : براساس شاخص‌های جدیدی ابلاغی ، نرخ‌های حمل بر مبنای تن کیلومتر تهیه و شرکت‌های حمل و نقل موظف به اعمال آن در سیستم صدور بارنامه شده‌اند . جلسات متعددی با انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل کالا  پیرامون تحلیل وضعیت موجود و بررسی شاخص‌ها و معیارهای محاسبه نرخ تن کیلومتر برگزار شده است تا تمامی جوانب اجرای این طرح سنجیده شود .

منصورکیایی با اشاره به اینکه این طرح در راستای جلب رضایت رانندگان و تولیدکنندگان اجرایی شده است ، اضافه کرد : در تعیین نرخ حمل کالا معیارهایی نظیر شرایط اقتصادی استان ، وضعیت تولید و اشتغال ، میزان سرمایه‌گذاری فعالان حوزه حمل و نقل ، شرایط آب و هوایی ، هزینه‌های نگهداری ناوگان و وضعیت توپوگرافی مسیرهای حمل در نظر گرفته شده است .

گفتنی است بیش از ۱۰ میلیون تن کالا سالانه از استان سمنان به سایر نقاط کشور حمل می‌شود و ۸۳ شرکت حمل و نقل کالا در استان سمنان  فعالیت می‌کنند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از افزایش ۳۲ درصدی تناژ حمل کالا در ۹ ماه امسال نسبت به مدت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان هشترود گفت : با صدور ۱۵ هزار و ۲۰۵ برگ بارنامه ، شرکت‌های هشترودی ۲۰۲ ...

|

نظرات کاربران