در حال بارگذاری ...
  • ساخت دستگاه خط کشی سطوح پروازی در فرودگاه بوشهر

    سیستم این دستگاه بصورت مکانیکی عمل می کند و دارای یک اهرم دستی پاشش رنگ بوده و نازل پاشش رنگ این دستگاه با قابلیت تغییر عرض پاشش رنگ قادر است با توجه به اندازه خط کشی مورد نیاز ، در کوتاهترین زمان ممکن تغییر اندازه دهد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، با همت کارشناسان اداره آتش و هدایت زمینی فرودگاه بوشهر دستگاه خط کشی سطوح پروازی در این فرودگاه ساخته شد .

    دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه های این استان گفت : دستگاه مذکور به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین استاندارد سازی سطوح پروازی در مساحت های کم ساخته شده است . این دستگاه دارای دو مخزن هوای فشرده ۳۰ لیتری با ظرفیت شارژ ۲۰۰ بار و یک مخزن رنگ ۱۰ لیتری جهت انواع رنگ روغنی و ترافیکی است .

    وی افزود : سیستم این دستگاه بصورت مکانیکی عمل می کند و دارای یک اهرم دستی پاشش رنگ بوده و نازل پاشش رنگ این دستگاه با قابلیت تغییر عرض پاشش رنگ قادر است با توجه به اندازه خط کشی مورد نیاز ، در کوتاهترین زمان ممکن تغییر اندازه دهد .

    مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر در پایان گفت : از دیگر مزایای این دستگاه می توان به سادگی طراحی، وزن کم، تهیه آسان قطعات یدکی و غیره اشاره کرد .




    مطالب مرتبط

    سامانه EFSS باعث افزایش کارایی کنترلر ترافیک هوایی در ثبت اطلاعات دقیق و بروز پروازها می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه های استان سیستان و بلوچستان از اتمام پروژه بهسازی آشیانه ایستگاه آتش نشانی و هدایت زمینی هواپیمای فرودگاه ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

    |

    فرآیند صدور مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری در حال انجام است و دفتر ایمنی شرکت فرودگاه‌ها در حال پیگیری است تا به‌محض صدور مجوز ، پروازهای فرودگاه سیرجان از سرگرفته شود .

    |

    پروازهای فرودگاه سیرجان به دلیل انجام عملیات عمرانی در بخش میانی باند تعطیل شده بود اما با توجه به پیشرفت پروژه پس از انجام بخشی از لایه آسفالت بیندر ، از دی‌ماه پروازهای این فرودگاه به مقصد تهران از سر گرفته می‌شوند و مجدد در اوایل سال آتی برای اجرای لایه آسفالت توپکا حدود ۲ ...

    |

    نظرات کاربران