در حال بارگذاری ...

شفافیت مالی در شرکت فرودگاه‎ها و اخذ نظریه مطلوب از سازمان حسابرسی کل کشور

بستر مناسبی برای برنامه‎ریزی و صرفه‎جویی و ارتقای بهره‎وری و کاهش مراجعات حضوری کارکنان ستادی و فرودگاهی برای پیگیری امورات جاری و اداری در راستای حمایت از حقوق شهروندی سازمانی فراهم آمده است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون توسعه مدیریت و منابع در همایش هم‎اندیشی مدیران فرودگاه‎ها و ستاد گفت : امروز شاهد شفافیت مالی در شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و اخذ نظریه "مطلوب" در حساب‎های مالی از سازمان حسابرسی کل کشور هستیم و از این بابت باید از همکاران کلیه مدیران فرودگاه‎ها تشکر کنم .

محمدرضا امامی گفت : با تکمیل و ارتقای سیستم BPMS شرکت ، قادر به دریافت گزارش برخط از وضعیت نیروی انسانی شرکت شده‎ایم و با اتصال تمام فرودگاه‎های تحت پوشش شرکت به این سیستم با پیاده‎سازی فرآیندهای پرکاربرد اداری در بستر این سامانه به نحو بسیار مطلوبی از مکاتبات کاغذی در این زمینه کاسته شده و صرفه‎جویی‎های بسیار خوبی را برای شرکت در برداشته است .

وی با اشاره به اینکه امکان اتصال سیستم ارزیابی عملکرد به BPMS فراهم شده است ، گفت : بستر مناسبی برای برنامه‎ریزی و صرفه‎جویی و ارتقای بهره‎وری و کاهش مراجعات حضوری کارکنان ستادی و فرودگاهی برای پیگیری امورات جاری و اداری در راستای حمایت از حقوق شهروندی سازمانی فراهم آمده است . این رویکرد مرهون زحمات و همکاری‎های همکاران محترم شاغل در اداره فناوری و مخابرات ستاد و همه مدیران فرودگاه‎های کشور است که جای تشکر بویژه از جناب آقای باقریان معاون محترم عملیات فرودگاهی دارد .

معاون توسعه مدیریت و منابع با اشاره به شرایط استخدام در شرکت‎های دولتی با اعلام این مطلب که شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران به عنوان یک شرکت "پیش رو" توانسته است برنامه جامع نیروی انسانی خود را به تایید مرجع مربوطه در ریاست جمهوری برساند ، گفت : امیدواریم که پس از تصویب نهایی در مراجع ذی‎ربط ، براساس اولویت‎ها و نیازهای ابلاغی اجازه فرآیند جذب نیرو را در شرکت مطابق با ضوابط و مقررات و قوانین مربوطه دریافت کنیم .

وی از مدیران فرودگاه‎ها تقاضا کرد که از ارسال درخواست‎های استخدام به ستاد در شرایط فعلی خودداری کنند و افزود : همچنین از ارسال درخواست تعویق زمان بازنشستگی برای صاحب منزلتان عزیزی که به مرحله بازنشستگی رسیده‎اند خودداری فرمایید چرا که بنا بر سیاست‎های شرکت و قوانین مربوطه نمی توانیم با آن موافقت کنیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان از مدیران فرودگاه‎های کشور درخواست کرد که برای تمامی خریدها از سیستم تدارکات دولت استفاده کرده ، قراردادهای پیمانکاران را با دقت کنترل کنند و از درخواست پست صوری برای همکاران و نیز عدم معرفی افراد غیر واجد شرایط برای تصدی پست‎ها خودداری کنند .

گفتنی است این هم‎اندیشی دو روزه با حضور مدیران ستاد و فرودگاه‎های کشور از ۱۸ دی آغاز و امروز ۱۹ دی در فرودگاه مهرآباد به کار خود پایان داد .




مطالب مرتبط

پل‌های تلسکوپی در ترمینال‌های ۱ و ۲ اجرا شده‌اند و روزانه بیش از ۶۵ هواپیما برای عملیات اعزام و پذیرش به آنها متصل می شوند که تقریبا ۲۰ درصد پروازهای روزانه مهرآباد است .

|

در فرودگاه مهرآباد پیش از شروع پروازهای نوروزی ، اقدامات زیادی از جمله تشکیل کمیته تسهیلات با حضور نمایندگان کلیه شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای ذیربطِ مستقر در فرودگاه به منظور هماهنگی بیشتر در راستای ارائه خدمات بهینه فرودگاهی انجام شد .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار و بر الزام نصب نرخ‌های مصوب و ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

|

برای تکمیل این ترمینال ، بخش‌های ‌نظامی و غیرنظامی و بخش‌های مختلف دولتی پای کار آمدند ، این پروژه با همکاری بخش دفاعی عملیاتی خواهد شد و روند پیشرفت مطالعات پروژه مثبت ارزیابی می‌شود .

|

نظرات کاربران