در حال بارگذاری ...

بهره‌برداری تقاطع غیرهم‌سطح فرمهین در محور ارتباطی اراک – فرمهین

با بهره برداری از این پروژه ، محور ارتباطی اراک – فرمهین به صورتی کاملا ایمن و بدون تداخل با ترافیک عبوری کنارگذر شمالی اراک خواهد گردید و ضمن کاهش زمان سفر و مصرف سوخت ، افزایش ضریب ایمنی سفر در دو محور بزرگراهی و آزادراهی را در پی خواهد داشت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از بهره‌برداری تقاطع غیرهم‌سطح فرمهین به طول ۶۵۰ متر خبر داد .

احمد مرزبان اظهار داشت : پروژه تقاطع غیرهمسطح فرمهین به طول ۶۵۰ متر و دو لاین رفت و برگشت و در هر لاین ۱۱.۸۰ متر ، تکمیل به منظور رفاه حال مردم ، ایمنی و آسایش تردکنندگان شهرهای اراک ، فرمهین ، تفرش ، کمیجان ، ساروق ، داودآباد و روستاهای تابعه امروز به بهره برداری می رسد و انشااله در دهه مبارک فجر رسما توسط مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد .

وی گفت : پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح اراک فرمهین در ۴ دهانه هریک به طول ۱۸.۷۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان احداث گردیده که تاکنون ۱۸۱۶۷۰ مترمکعب خاکبرداری ، ۵۶۳۶۲ مترمکعب خاکریزی ، ۳۱۱۳ مترمکعب زیر اساس و ۲۹۸۸ مترمکعب اساس ، ۱۸۲۱۶ مترمکعب بتن ریزی ، ۲۲۹۳۳ مترمربع قالب بندی انجام شده است .

مدیرکل راه و شهرسازی افزود : با بهره برداری از این پروژه ، محور ارتباطی اراک – فرمهین به صورتی کاملا ایمن و بدون تداخل با ترافیک عبوری کنارگذر شمالی اراک خواهد گردید و ضمن کاهش زمان سفر و مصرف سوخت ، افزایش ضریب ایمنی سفر در دو محور بزرگراهی و آزادراهی را در پی خواهد داشت .




مطالب مرتبط

برای اتمام کل محور ، بررسی لازم را انجام داده و کارهای باقیمانده را مانند اجرای ابنیه‌ها ، نقشه برداری ، معارضین ، تقاطع‌های موجود و … برای برنامه ریزی و اتمام عملیات اجرایی این محور انجام شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت : ۳۰ طرح راهسازی با اعتباری باغ بر ۳۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ...

|

نظرات کاربران