در حال بارگذاری ...

نمایش تاکسی هوایی بل نکسوس (Bell Nexus) در نمایشگاه CES ۲۰۱۹

مدتی بود که این صنعت ، انتظار رونمایی از تاکسی پرنده ما را می‌کشید و اکنون بل مفتخر به انجام این مهم شده است . معتقدیم طراحی نکسوس که برگرفته از رویکرد استراتژیک ماست ، آن را به وسیله‌ای قابل اتکا در صنعت حمل و نقل دنیا بدل خواهد کرد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، نمایشگاه CES ۲۰۱۹ محلی برای حضور تاکسی هوایی بل نکسوس (Bell Nexus) با تمامی متعلقات بود . کمپانی «بل» طراح این وسیله نقلیه عمود پرواز که گنجایش ۵ سرنشین را دارد ، یکی از شرکای اصلی اوبر برای راه‌اندازی سرویس حمل و نقل هوایی است .

سال گذشته در CES ، کابین تاکسی هوایی بل نکسوس به نمایش درآمده بود ؛ اما کمپانی سازنده در نمایشگاه امسال ، مدل کاملی از این وسیله هیبرید-الکتریکی برخوردار از ۶ پروانه کج‌محور را به نمایش گذاشته است .

مدیرعامل بل «میچ اسنایدر» ضمن ترسیم دورنمایی روشن برای این محصول گفت : از آنجایی که بر روی زمین با محدودیت فضا روبه‌رو هستیم ؛ باید راهکار مساله حمل و نقل را در بُعد عمودی جستجو کنیم . مدتی بود که این صنعت ، انتظار رونمایی از تاکسی پرنده ما را می‌کشید و اکنون بل مفتخر به انجام این مهم شده است . معتقدیم طراحی نکسوس که برگرفته از رویکرد استراتژیک ماست ، آن را به وسیله‌ای قابل اتکا در صنعت حمل و نقل دنیا بدل خواهد کرد .

سران اوبر طراحی بل را گامی بلند در راستای اهداف خود برای تاسیس خطوط تاکسی هوایی توصیف کرده‌اند . البته اوبر در کنار این شریک تجاری مهم ، همزمان با کمپانی‌های دیگری نیز کار می‌کند ؛ کمااینکه در بهار سال ۲۰۱۸ و در جریان گردهمایی Uber Elevate ، نمونه‌ آزمایشی یکی از تاکسی‌های پرنده خود را که گفته می‌شود تا سال ۲۰۲۳ به بهره‌برداری خواهید رسید ، نمایش داده بود .

هم‌سو با برنامه‌های اوبر ، مدیر نوآوری بل از عملیاتی شدن پروژه نکسوس تا نیمه‌های دهه ۲۰۲۰ خبر داده است .

به گفته‌ی اسکات درینان : این یک اسباب بازی نیست ؛ شما می‌توانید با خیال راحت و در نهایت امنیت ، خانواده خود را سوار تاکسی پرنده نکسوس کنید .

البته ظاهرا تا زمان نزدیک شدن به موعد بهره‌برداری ، این کمپانی قصد کار روی یک پروتوتایپ را ندارد .




نظرات کاربران