در حال بارگذاری ...
  • آغاز پروژه توسعه اپرون در فرودگاه بین المللی بندرعباس

    با توجه به جوانب در نظر گرفته شده پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه پس از یکسال پایان پذیرفته و آماده بهره برداری گردد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان از آغاز پروژه توسعه اپرون فرودگاه بین المللی بندرعباس خبر داد .

    محمد امانی بنی گفت : به ‌منظور بالابردن ظرفیت پذیرش پرواز ، پروژه توسعه اپرون (پارکینگ هواپیما) فرودگاه بین المللی بندرعباس به مساحت ۴۰ هزار مترمربع جهت افزایش دو موقعیت پارک هواپیما و بهسازی اپرون قدیم با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران و اعتبارات استانی آغاز به کار کرد .

    وی افزود : با توجه به جوانب در نظر گرفته شده پیش بینی می شود عملیات اجرایی این پروژه پس از یکسال پایان پذیرفته و آماده بهره برداری گردد .

    مدیرکل فرودگاه بندرعباس خاطرنشان کرد : این پروژه جزء یکی از مهم ترین پروژه های فرودگاه بین المللی بندرعباس بوده که با بهره برداری از آن و افزایش میزان پروازها و به تبع آن افزایش ورود و خروج مسافر و بار ، گام مهمی در پیشرفت و توسعه و ارتقای ایمنی هر چه بیشتر فرودگاه و تسهیل در عملیات و خدمت رسانی موثر و مطلوب به ناوگان حمل و نقل هوایی برداشته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه‌های اصفهان ، بندرعباس و تبریز ...

    |

    نظرات کاربران