رضایت ۸۰ درصدی کاربران سامانه تلفنی ۱۴۱ از پاسخگویی اپراتورها در آذرماه
بیشترین تماسها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آنها از کل تماسها در آذرماه مربوط به استانهای تهران ، مازندران و البرز بوده است .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، بر اساس نظرسنجی از کاربران و تماس گیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راههای کشور (۱۴۱) ، ۸۰ درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سالجاری رضایتمندی داشتند .
علیاکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راههای کشور با بیان این خبر ، اظهار داشت : کل تماسهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سالجاری بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس بوده است که ۹۹ هزار و ۷۱۰ تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای ۱۴۱ ، بوده است .
وی افزود : مجموع بازدید کاربران وب سایت ۱۴۱ در آذر ماه بالغ بر ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ ، ۵۷۳ هزار و ۷۱۵ درخواست به ثبت رسیده است . بیشترین تماسها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آنها از کل تماسها در آذرماه مربوط به استانهای تهران ، مازندران و البرز بوده است .
رئیس مرکز مدیریت راههای کشور در ادامه خاطرنشان کرد : در ۹ ماهه ابتدای سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، تماسهای سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۲۵ درصد ، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۳۵ درصد و پیامک ارسالی به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به میزان ۱۵ درصد افزایش داشته است .