در حال بارگذاری ...
  • رضایت ۸۰ درصدی کاربران سامانه تلفنی ۱۴۱ از پاسخگویی اپراتورها در آذرماه

    بیشترین تماس‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آن‌ها از کل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌های تهران ، مازندران و البرز بوده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، بر اساس نظرسنجی از کاربران و تماس گیرندگان با سامانه تلفنی مرکز مدیریت راه‌های کشور (۱۴۱) ، ۸۰ درصد کاربران از کیفیت پاسخگویی اپراتورهای سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سال‌جاری رضایت‌مندی داشتند .

    علی‌اکبر آشوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان این خبر ، اظهار داشت : کل تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ در آذرماه سال‌جاری بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تماس بوده است که ۹۹ هزار و ۷۱۰ تماس تلفنی مربوط به پخش پاسخگویی اپراتورهای ۱۴۱ ، بوده است .

    وی افزود : مجموع بازدید کاربران وب سایت ۱۴۱ در آذر ماه بالغ بر ۵ میلیون و ۱۳۷ هزار مورد و مجموع درخواست کاربران در اپلیکیشن همراه ۱۴۱ ، ۵۷۳ هزار و ۷۱۵ درخواست به ثبت رسیده است . بیشترین تماس‌ها با سامانه تلفنی ۱۴۱ و سهم آن‌ها از کل تماس‌ها در آذرماه مربوط به استان‌های تهران ، مازندران و البرز بوده است .

    رئیس مرکز مدیریت‌ راه‌های کشور در ادامه خاطرنشان کرد : در ۹ ماهه ابتدای سال‌جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ، تماس‌های سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۲۵ درصد ، بخش پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به میزان ۳۵ درصد و پیامک ارسالی به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ به میزان ۱۵ درصد افزایش داشته است .




    مطالب مرتبط

    صندوق توسعه حمل‌ونقل بزرگترین دستاورد بودجه سال ۹۸

    صندوق توسعه حمل‌ونقل بزرگترین دستاورد بودجه سال ۹۸

    انجام مصوبات سفر مقام معظم رهبری ، اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهوری ،‌ تکمیل طرح‌های قابل بهره‌برداری در سال ۹۸ ،‌ تکمیل طرح‌هایی با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد ، تمامی طرح‌های فارغ از ۴ بند فوق و طرح‌های مستمر که ماهیت دائمی دارند ، مجموع تکالیف ما در سال ۹۸ است .

    |

    بازدید رئیس سازمان راهداری از محورهای مواصلاتی استان گلستان

    بازدید رئیس سازمان راهداری از محورهای مواصلاتی استان گلستان

    حسن نیا در این سفر دیدارهایی با نمایندگان مجلس با هدف آشنایی بیشتر از مشکلات حوزه استحفاظی جلسات را برگزار کرده و ایمن سازی محورهای مواصلاتی و خدمات رسانی مناسب به هم استانی ها را از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عنوان نمود .

    |

    توفیق سازمان راهداری در احداث و بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی

    توفیق سازمان راهداری در احداث و بهره‌برداری از مجتمع‌های خدماتی – رفاهی بین‌راهی

    پاسخگویی مناسب به نیازهای کاربران جاده‌ای ، جلوگیری از کارهای غیرایمن و استفاده‌های جانبی سایر خدمات بین‌‌راهی از جمله سه ویژگی مهم است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با موفقیت و کسب رتبه قابل قبول در این راستا اقدام کرده است .

    |

    آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری در بارندگی‌های اخیر

    آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری در بارندگی‌های اخیر

    با توجه به فرا رسیدن آخر هفته و افزایش سفرها ، پیشنهاد ما به مسافران و ترددکنندگان این است که در دو سه روز آینده که بارندگی‌ها شدت دارد ، حتی‌الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند .

    |

    انجام بیش از ۳ هزار سفر از پایانه‌ مسافربری شهرستان ساوه در دی ماه سال جاری

    انجام بیش از ۳ هزار سفر از پایانه‌ مسافربری شهرستان ساوه در دی ماه سال جاری

    گشت راهداری ساوه روزانه در دو شیفت روز و شب در کلیه محورهای مواصلاتی بخش مرکزی شهرستان با استفاده از یک دستگاه ایسوزو فعال است و نسبت به ارائه وضعیت موجود جاده به کارشناس مربوطه و ثبت اطلاعات در سامانه گزارش روزانه گشت راهداری ، اقدام می‌کند . گشت راهداری شهرستان به صورت ...

    |

    نظرات کاربران