در حال بارگذاری ...

برگزاری اولین جلسه ستاد نوروزی سال ۹۸ شرکت راه آهن

نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ تفاوت هایی دارد که راه اندازی قطار ارومیه ، کرمانشاه و رشت ، رتبه بندی قطارهای مسافری و ایجاد قطارهای گردشگری جدید در شبکه ریلی از جمله این تفاوت هاست . اضافه شدن ۲۷ واگن ۴ تخته ، ۳ رام ترن ست و ۵ رام ریل باس به شبکه ریلی ، افزایش قطارهای ۵ ستاره از ۷ مسیر به ۸ مسیر و بازسازی واگن ها از دیگر این تفاوت هاست .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین جلسه ستاد نوروزی سال ۹۸ راه آهن با حضور قائم مقام ، معاونین مدیرعامل ، مدیران ستادی ذیربط و مدیران مناطق به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

در این جلسه حسین عاشوری قائم مقام راه آهن گفت : مسافرت های نوروزی با مسافرت در دیگر ایام سال تفاوت دارد ، چون افراد بعد از یکسال کار و تلاش طاقت فرسا به همراه خانواده به سفر می روند و در نتیجه سطح انتظار و توقع شان بالاتر از سایر زمان هاست .

وی با تاکید بر ارائه خدمات هر چه بهتر خاطرنشان کرد : بالا رفتن سطح انتظار مسافرین در ایام سفرهای نوروزی ، بالتبع میزان نارضایتی ها را نیز افزایش خواهد داد .

وی با اشاره به انجام نظرسنجی از مسافرین در روزهای نوروز ۹۸، خواستار توجه جدی مدیران و شرکت های مسافری به کیفیت خدمات ارائه شده به مردم در ایستگاه ها و قطارهای مسافری شد و تاکید کرد : نتایج نظرسنجی ها مبنای قضاوت و امتیاز شرکت راه آهن است و بر مبنای آن از کارکنان سه منطقه برتر تقدیر می شود .

عاشوری همچنین خواستار ارائه پیشنهاد برای انجام کارهای متفاوت و نوآورانه ، توسط ادارات ستاد و مناطق در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافرین شد و گفت : همگی باید تلاش کنیم تا جایی که امکان دارد سفرهای ریلی را برای مردم با خاطره های خوش همراه کنیم .

کاهش حجم دستورالعمل ها و ارسال آنها به صورت خلاصه به ادارات ستادی و مناطق ، استفاده از ابزارهای نوین برای نظرسنجی، تنظیم ساختار لیست اعضای ستاد نوروزی توسط اداره کل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری و ایمنی و نظارت بر شبکه و استفاده از ظرفیت ستادهای نوروزی استان ها برای خدمات دهی بیشتر به مسافرین از دیگر تاکیدات قائم مقام راه آهن در این جلسه بود .

در این جلسه ، علی کاظمی منش مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری ، گفت : نوروز ۹۸ نسبت به نوروز ۹۷ تفاوت هایی دارد که راه اندازی قطار ارومیه ، کرمانشاه و رشت ، رتبه بندی قطارهای مسافری و ایجاد قطارهای گردشگری جدید در شبکه ریلی از جمله این تفاوت هاست . اضافه شدن ۲۷ واگن ۴ تخته ، ۳ رام ترن ست و ۵ رام ریل باس به شبکه ریلی ، افزایش قطارهای ۵ ستاره از ۷ مسیر به ۸ مسیر و بازسازی واگن ها از دیگر این تفاوت هاست .

وی خاطرنشان کرد : همچنین تا ایام نوروز ۶ نمازخانه و سرویس بهداشتی به شبکه ریلی افزوده می شود و ۳۵ نمازخانه نیز ، تجهیز و بازسازی خواهد شد .

کاظمی منش ؛ اتصال سالن خدمات مسافری به ایستگاه راه آهن تهران ، تجهیز ۲ ایستگاه مسافری به پله برقی ، طراحی و اجرای سایبان خطوط و سکوها در ایستگاه های زاهدان ، یزد و نیشابور ، یکسان سازی تابلوهای راهنمای مسافر و خرید و نصب ۶ دستگاه ایکس ری را از دیگر اقدامات انجام شده طی سال جاری برشمرد .

در این جلسه که با حضور مدیران و نمایندگان شرکتهای غیر دولتی مسافری برگزار شده بود ، نظرات و پیشنهادات بخش خصوصی نیز بیان و مقرر شد برنامه زمانبندی و روش انجام پیش فروش نوروزی با هماهنگی بخش خصوصی انجام شود .




مطالب مرتبط

شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

|

باید با هم افزایی و با مشارکت یکدیگر موارد و مصوبات مطرح شده در جلسات قبلی پیگیری و نظارت شود و اگر نقطه ضعف وجود دارد درصدد رفع آن برآییم تا در ایام پیش رو کمترین تصادفات در جاده را شاهد باشیم .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، جلسه آمادگی راه آهن کرمان به منظور آمادگی در خصوص ارائه خدمات مطلوب‌تر به مسافرین نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

|

بر اساس حکم قطعی دادگاه تجدید نظر که پس از دو سال از بازداشت و بازجویی اولیه صادر شده است ، مدیر رشوه گیرنده به انفصال دائم از خدمات دولتی ، رد مال ، جزای نقدی و زندان محکوم شده است . همچنین شرکت راه آهن علاوه بر پیگیری و برخورد با خاطیان ، با اجرای برنامه انضباط مالی و استفاده از ...

|

نظرات کاربران