در حال بارگذاری ...

توزیع بودجه سال ۹۸ فرودگاه ها با تکیه بر هشت برنامه راهبردی

هشت برنامه راهبردی شامل ارتقای ایمنی و امنیت ، حاکمیت قانون ، رضایتمندی مسافران ، توسعه اقتصادی فرودگاه ها، توسعه زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی ، ملاحظات زیست محیطی و آموزش و توسعه منابع انسانی است .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون برنامه ریزی ، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد ویژه مسئولان و کارشناسان بودجه فرودگاه های کشور از توزیع بودجه سال ۹۸ فرودگاه ها با تکیه بر هشت برنامه راهبردی خبر داد .

حمیدرضا سیدی معاون برنامه ریزی , نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران که در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد به میزبانی فرودگاه رشت سخن می گفت ، اعلام کرد : هشت برنامه راهبردی شامل ارتقای ایمنی و امنیت ، حاکمیت قانون ، رضایتمندی مسافران ، توسعه اقتصادی فرودگاه ها ، توسعه زیرساخت های هوانوردی و فرودگاهی ، ملاحظات زیست محیطی و آموزش و توسعه منابع انسانی است .

در این مراسم همچنین محمدمهدی یزدانی مدیرکل دفتر تشکیلات و برنامه و بودجه با اشاره به بودجه جاری و سرمایه ای شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در سال جاری گفت : این بودجه با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مبتنی بر عملکرد فرودگاه ها و مبادله موافقت نامه تخصیص می یابد .

وی همچنین به ساختار سازمانی این شرکت اشاره کرد و افزود: ساختار جدید شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران پس از هم اندیشی با مدیران فرودگاههای کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور جهت اخذ مجوز ارایه داده خواهد شد .

در ابتدای این مراسم نیز مدیرکل فرودگاه گیلان ضمن تشریح ساختار فعلی فرودگاه رشت به ساماندهی منابع انسانی و نیاز واحدهای عملیات هوانوردی پس از بازنشستگی بعضی از پرسنل فعلی اشاره کرد و گفت : این فرودگاه با اعتباراتی که از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اخذ شده است پروژه هایی همچون فاز دوم محوطه سازی ترمینال پروازهای داخلی ، احداث ایستگاه پمپاژ و سیستم توزیع آب شهر ، نصب سیستم روشنایی عوامل پروازی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در دست اجرا است .

گفتنی است ؛ معاون برنامه ریزی ، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران از پروژه های در دست اقدام فرودگاه سردار جنگل رشت نیز بازدید کرد .




مطالب مرتبط

جلوگیری از نفوذ موانع در حریم بی‌خطری پرواز و لحاظ کردن ضوابط حریم پروازی بر طبق مقررات و کنترل موانع غیرمجاز در حریم فرودگاه جزء ضروریات است و عدم رعایت این دستورالعمل‌ها منجر به ایجاد مخاطرات برای پرواز‌ها می‌شود .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ باند و سطوح پروازی فرودگاه رشت عملیاتی است و هیچ مشکلی برای انجام پروازهای ورودی و خروجی وجود ندارد .

|

نظرات کاربران