در حال بارگذاری ...
  • احداث ساختمان پلیس ، تکنیکال بلاک و افزایش طول باند از برنامه‌های کوتاه‌مدت فرودگاه ایرانشهر

    ترمینال جدید فرودگاه ، ظرفیت پذیرش هواپیماهای پهن‌پیکر همچون ایرباس A۳۰۰ را نیز داراست ، هرچند طول باند فرودگاه که ۲۵۵۰ متر است و همچنین دمای بالای هوا ، سبب می‌شود بزرگترین هواپیمایی که امکان نشست و برخاست در فرودگاه ایرانشهر را داشته باشد ، هواپیمای ایرباس سری A۳۲۰ باشد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان از احداث ترمینال ۲۵۰۰ متری فرودگاه ایرانشهر با صرف نزدیک به ۱۳ میلیارد تومان اعتبار خبر داد .

    حسن اعرابی مقدم درباره ترمینال جدید پروازهای داخلی فرودگاه ایرانشهر که صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افتتاح شد ، گفت : از آنجا که ترمینال قدیمی این فرودگاه که ۵۵۰ متر مربع مساحت داشت، با نیاز فرودگاه برای اعزام و پذیرش مسافر بیشتر همخوان نبود ، این ترمینال تخریب و ترمینال جدید به جای آن احداث شد .

    وی از احداث ترمینال جدید طی ۱۸ ماه خبر داد و افزود : برای احداث این ترمینال ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است .

    اعرابی مقدم مساحت ترمینال جدید را ۲۵۰۰ متر مربع اعلام کرد و گفت : برای ساخت این ترمینال ۱۲ هزار متر مربع محوطه‌سازی انجام شده و همچنین ۲۲۷۰ متر نیز تاسیسات احداث شده است .

    به گفته وی ، ترمینال جدید فرودگاه ، ظرفیت پذیرش هواپیماهای پهن‌پیکر همچون ایرباس A۳۰۰ را نیز داراست ، هرچند طول باند فرودگاه که ۲۵۵۰ متر است و همچنین دمای بالای هوا ، سبب می‌شود بزرگترین هواپیمایی که امکان نشست و برخاست در فرودگاه ایرانشهر را داشته باشد ، هواپیمای ایرباس سری A۳۲۰ باشد .

    مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در ادامه به سایر برنامه‌های توسعه‌ای فرودگاه ایرانشهر اشاره کرد و گفت : احداث ساختمان پلیس به مساحت ۷۳۰ متر ، احداث ساختمان تکنیکال بلاک و افزایش طول باند ، در برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت فرودگاه ایرانشهر قرار دارد .




    مطالب مرتبط

    مسافرین و مراجعین این‌بار در کنار نظرات خود در خصوص کلیه خدمات فرودگاهی ، می‌توانند با ورود به این سامانه واسکن QR کد واقع در مقابل کانترهای پذیرش مسافرین ، جهت ثبت و بازخورد نظرات ، پیشنهادات و انتقادات در خصوص نحوه ارائه ، کیفیت و بهبود خدمات شرکت های هواپیمایی نظر بدهند .

    |

    استان فارس امروز می‌تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به‌ عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌‌ معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران طی ابلاغ‌های جداگانه ، اعضای ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    در سال جهش تولید با مشارکت مردم ، افزایش سرمایه‌گذاری مردمی در فرودگاه‌ها می‌تواند منجر به افزایش تولید ثروت و ارزش افزوده شود که این امر نیازمند ایجاد فرهنگ سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌هاست .

    |

    نظرات کاربران