در حال بارگذاری ...
  • آغاز به کار ستاد سفرهای نوروزی سال ۹۸ شرکت رجا

    تمام پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، به منظور برنامه‌ریزی برای خدمات‌دهی مطلوب به مسافران نوروزی سال ۱۳۹۸ ، ستاد سفرهای نوروزی شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا با برگزاری نخستین جلسه آغاز به کار کرد .

    مدیرعامل شرکت رجا در خصوص تشکیل این ستاد گفت : هدف نهایی همه مدیران و همکاران تا آغاز سفرهای نوروزی ، ایجاد شرایط مطلوب برای هموطنان در سفر با قطارهای رجا و جلب رضایت‌مندی آنان و ایجاد نشاط و آرامش روانی و روحی است .

    محمد رجبی به لزوم احساس تفاوت در خدمات‌دهی از سوی هموطنان در سفرهای نوروزی و اهمیت آموزش و کارهای فرهنگی برای کارکنان به ویژه در سطوح خدماتی تأکید کرد و افزود : مخاطب شناسی ، حساسیت در کار و تکریم مشتریان باید مد نظر همه‌ی دست اندرکاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و کلیه اقدامات لازم اعم از آموزش‌های تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود . تمام پیش‌بینی‌ها و مقدمات لازم برای ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چک لیست‌های بخش‌ها و واحدهای ذی ربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هم‌وطنان باشیم .

    رجبی با بیان این که دغدغه اصلی ما در سازمان، محدویت‌های مربوط به منابع مالی است افزود : بعضا با توجه دقیق‌تر می‌توان تغییراتی را با هزینه‌های جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند .

    در ادامه‌ی این نشست ، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با ارائه شاخص‌های عملکردی نوروز ۹۷ و اشاره به موفقیت‌های نسبی ایام یاد شده، ارائه‌ی خدمات متفاوت نسبت به سال‌های گذشته و پاسخ‌گویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاست‌های اصلی این شرکت دانست . با برنامه ریزی لازم امیدواریم همه‌ی اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدمات‌دهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم .

    رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا ، تأمین قطعات استاندارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلی‌ترین فعالیت‌ها بیان کرد و افزود: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی مناسب نباید هیچ‌گونه مشکلی در این راه داشته باشیم .‎




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سرپرست دفتر برنامه‌ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مجری طرح سنجش و پایش کیفیت خدمات ...

    |

    پیگیری توسعه ناوگان ، کنترل سرعت و رفتارهای شبکه حمل‌ونقل عمومی کشور با استفاده از سامانه‌های هوشمند مثل سامانه سپهتن که باید در آینده توسعه بیشتری یابد ، به صورت توامان می‌تواند به سفر ایمن در جاده‌ها منجر شود .

    |

    در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۴ فروردین‌ماه امسال شاهد انجام ۷۲۳ پرواز بودیم که حاکی از رشد ۲۱ درصدی نسبت به عید فطر سال گذشته است .

    |

    در سال‌های اخیر شاخص راه‌های روستایی آسفالت استان به بیش از ۵۸ درصد رسیده است که بالاتر از میانگین کشوری است . اولویت امسال راهداری آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار است ، اولویت بعدی ماه آسفالت راه‌های روستاهای بین ۲۰ تا ۵۰ خانوار است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سیدکمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری به تشریح اقدامات و عملکرد شقوق مختلف حمل و نقل در ایام ...

    |

    نظرات کاربران