در حال بارگذاری ...

راه آهن قزوین - رشت - آستارا حلقه تکمیل کننده کریدور شمال - جنوب

به گزارش پرتال حمل و نقل ، در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه از محور ریلی قزوین - رشت ، مصاحبه ای داشتیم با مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیرامون این راه آهن و اثرات آن بر کریدور شمال - جنوب .

 

 

 

 

 

 




مطالب مرتبط

آزادراه قزوین - رشت بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب کشور است که سواحل غربی دریای خزر را به شبکه آزادراهی متصل می کند و تکمیل آزادراه منجیل - رودبار به عنوان بخش پایانی این آزادراه موجب بهره مندی از مزایای این مسیر آزادراهی می شود .

|

آزادراه منجیل - رودبار بخشی از آزادراه قزوین - رشت است و بهره‌برداری از آخرین بخش این آزادراه ، موجب رفع گلوگاه ترافیکی بین پایتخت و استان گیلان است و با افتتاح آن هموطنان در ایام نوروز می‌توانند به راحتی از این مسیر عبور کنند .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل در هجدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ...

|

این پروژه در کریدور شمال - جنوب نیز قرار دارد و اگر دقیق تصمیم گرفته شود و تسلیم جوسازی ها نشویم خواهیم دید که شاهراه اصلی شمال و جنوب ، شرق و غرب ، ثروت ملی را به اندازه فروش نفت افزایش خواهد داد و امنیت و آرامش را به همراه خواهد داشت .

|

توافق‌های انجام شده بر اساس موضوعات بررسی شده در ۶ کمیته کاری در هفدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور امضا و نهایی شد .

|

نظرات کاربران