در حال بارگذاری ...
  • حمایت راه آهن تهران از پایان نامه های دانشجویی در حوزه ریلی

    برخی از پروژه‌های ما طبق روال اداری برای بررسی دقیق و علمی به شرکت‌های مشاوره‌ای سپرده می شوند این در حالی است که می‌توان همین پروژه ها را به دانشجویان سپرد تا آن‌ها پژوهش‌های لازم میدانی و نظری را در آن باب انجام دهند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیر کل راه آهن تهران خبر از حمایت این اداره کل از پژوهش‌های حوزه ریلی خصوصا پایان نامه‌های دانشجویی داد و گفت : طی مذاکراتی که با اساتید دانشگاه علم و صنعت صورت گرفته است راه آهن تهران آمادگی خود را برای نزدیک شدن هرچه بیشتر این دو مرکز اعلام کرده است .

    عابدین هادی‌نژاد با اشاره به هفته پژوهش و برنامه‌های راه آهن تهران برای بزرگداشت این هفته افزود : به طور کل در راه‌آهن و راه آهن تهران مسائل و چالش هایی وجود دارد که  به نظر می‌رسد با پژوهش های علمی و دقیق این چالش ها به فرصت تبدیل خواهند شد به همین علت ما بنا داریم تا از پژوهش های علمی و پایان نامه های دانشجویان در این حوزه حمایت کنیم . برخی از پروژه‌های ما طبق روال اداری برای بررسی دقیق و علمی به شرکت‌های مشاوره‌ای سپرده می شوند این در حالی است که می‌توان همین پروژه ها را به دانشجویان سپرد تا آن‌ها پژوهش‌های لازم میدانی و نظری را در آن باب انجام دهند .

    مدیر کل راه آهن تهران گریزی بر بازدید کتر باقری مشاور وزیر راه و شهرسازی از راه‌آهن تهران زد و گفت : دکتر باقری در بازدیدی که همراه دانشجویان خود از محل بارگیری واگن های مخزن‌دار داشتند روند عملی حمل و بارگیری مازوت را برای دانشجویان خود تشریح کردند .

    وی با بیان اینکه طی گفتگو با دکتر باقری بنا است تا روابط بین دانشگاه علم و صنعت و راه‌آهن تهران نزدیک‌تر شود ادامه داد : قرار است تا در آینده از نظرات صاحب‌نظرانی مانند ایشان و دانشجویانشان در مسائل مختلف استفاده شود . همچنین درخواست شد تا پروژه‌های مختلف مورد نیاز راه‌آهن تهران در قالب پروژه کاری ، تحقیق میدانی و پایان نامه به دانشجویان ارائه شود تا پژوهش هایی در این حوزه صورت بگیرد . این اداره کل آمادگی حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی همچنین طرح موضوع برای استفاده دانشجویان جهت موضوعات تحقیقی را دارا است .​




    مطالب مرتبط

    در آینده ای نزدیک با تعیین سرعت جدید ، قطارها با سرعت بیشتری در این بلاک سیر خواهند کرد .

    |

    این محموله ۹۱ واگن به وزن ۵۲۰۰ تن است که در روزهای آتی ۷۳ واگن دیگر از محموله در سیلوی هشتگرد تخلیه خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، تطویل توقفگاه‌های گلستان و نسیم شهر در محور ریلی پرند به منظور رفاه حال مسافران انجام شد .

    |

    با بازسازی این خط ایمنی در سیر قطارها ، بهبود کیفیت خط و افزایش سرعت سیر را نیز به‌همراه خواهد داشت .

    |

    در پارت‌های اول و دوم بارگیری مجموعا ۱۵ واگن از محل کارخانه سیمان آبیک به ایستگاه تپه سفید انجام شد .

    |

    نظرات کاربران