در حال بارگذاری ...
  • تقدیر از فعالان حمل و نقل ریلی به مناسبت هفته حمل و نقل

    در این مراسم از احمد عامری ، ساربان اردستانی که چندی پیش با مسئولیت پذیری خود در اطلاع رسانی یک سانحه نقش داشت و با این کار خود مانع برخورد قطار یزد با کامیون واژگون روی ریل شده بود نیز تقدیر شد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، آیین گرامی داشت هفته حمل و نقل با حضور دست اندرکاران ، صاحب نظران و کارشناسان و فعالان حوزه حمل ونقل ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی در ساختمان مرکزی راه‌آهن برگزار شد . در این مراسم که (سه شنبه ۲۷ آذر) برگزار شد علاوه بر گرامیداشت هفته حمل و نقل، از فعالان خدوم بخش حمل و نقل ریلی تقدیر شد .

    علاوه بر این ، در این رویداد دو طرح نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد .

    پروژه رتبه بندی قطارهای مسافری با هدف انتخاب و احترام به حقوق شهروندان در حمل و نقل ریلی و سامانه یادگیری همراه تعاملی راه آهن ، طرح هایی بود که در این رویداد با حضور وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد .

    در این مراسم وزیر راه و شهرسازی که اولین حضورش در جمع خانواده ریلی بود ، از حضور در جمع خانواده صبور ، خدوم و کم توقع راه‌آهن ابراز شادی کرد و گفت : از خدمات شرکت راه آهن و فعالان این حوزه باید تشکر کرد .

    بر اساس این گزارش ، در این مراسم محمد رجبی رییس انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته ، فرهنگ طلوعی نماینده انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و زارعی رییس انجمن سازندگان تجهیزات ریلی سخنرانی داشتند و برخی از مشکلات خود را مطرح کردند .

    گفتنی است در این مراسم از برخی فعالان خدوم شاغل در صنعت حمل و نقل ریلی که درحوزه مسافری امین مردم بودند و اموال آنها را به مردم برگردانده بودند هم به صورت موردی تقدیر و تشکر شد .

    محمدحسین بیاتی (ریل پرداز نوآفرین) ، ناصر حمزه نژاد قادری ، محمود موفق و مجید شمس (شرکت رجا) ، رضا تاجیک(بن ریل) ، اکبر کرمی (جوپار) ، سعید پوراکبری نائینی (مهتاب سیر جم) ، محرم عبادی (نورالرضا) ، محمود عمارلو (ریل سیر کوثر) و بهنام علی پور (ریل ترابر سبا) امانتداران ریلی بودند که از آنها تقدیر و جوایزی به آنها تقدیم شد .

    همچنین در این مراسم از احمد عامری ، ساربان اردستانی که چندی پیش با مسئولیت پذیری خود در اطلاع رسانی یک سانحه نقش داشت و با این کار خود مانع برخورد قطار یزد با کامیون واژگون روی ریل شده بود نیز تقدیر شد .




    مطالب مرتبط

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

    |

    نظرات کاربران