در حال بارگذاری ...
  • فراهم شدن امکان خرید همزمان بلیت قطارهای شرکت رجا و رزرو هتل

    متقاضیان بهره‌گیری از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir قسمت «بسته سفر» و کلیه دفاتر فروش بلیت سطح کشور برای تهیه این نوع بلیت‌ها اقدام کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، در راستای ارائه‌ی خدمات مکمل سفر ، امکان خرید همزمان بلیت قطار و رزرو هتل در سامانه‌ی فروش بلیت قطارهای رجا فراهم شد .

    با توجه به همکاری با مراکز اقامتی در شهرهای مشهد مقدس ، شیراز ، بندرعباس ، تبریز ، یزد ، ساری و گرگان ، این امکان برای مسیرهای یاد شده در نظر گرفته شده است .

    انتخاب این مراکز با بررسی طیف های وسیعی از مجموعه های اقامتی صورت گرفته تا با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار مسافران قرار گیرد .

    همچنین هتل‌های موجود بدون واسطه با این شرکت همکاری داشته و بهترین قیمت ممکن را به متقاضیان ارائه می‌دهند .

    متقاضیان بهره‌گیری از این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir قسمت «بسته سفر» و کلیه دفاتر فروش بلیت سطح کشور برای تهیه این نوع بلیت‌ها اقدام کنند .

    هم‌وطنان همچنین برای استفاده از این خدمات می‌توانند با مرکز فروش تلفنی ۱۵۳۹ «سامانه ارتباط با مشتریان» این شرکت از سراسر کشور تماس بگیرند .‎




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی مأموران مؤظف قطارها و مسافران محترم ، برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت برای مأموران مؤظف ، تحویل البسه و کفش سازمانی به کلیه مأموران قطارها جهت آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز ، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره ...

    |

    بر اساس آمارها ، حدود نیمی از جابجایی مسافران ریلی ، توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجا در قطارهای بین شهری ، حومه‌ای و محلی انجام می‌شود .

    |

    بر اساس اطلاعیه های قبلی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و طبق قوانین و مقررات ، کلیه مسافران قطار باید برای سوار شدن دارای بلیت مطابق با نام و نام خانوادگی خود باشند . لذا ماموران کنترل بلیت موظفند با رویت کارت شناسایی معتبر از مسافر ، نام فرد را با تصویر بلیت بررسی کرده و از ورود ...

    |

    اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت ، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود .

    |

    نظرات کاربران