در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی به ۹۰ درصد از شکایت های دریافت شده توسط سامانه های پاسخگویی ۱۴۱

    ۷۹ درصد از این شکایت ها مربوط به عدم پرداخت کرایه حمل ، دریافت کمیسیون اضافی توسط شرکت های حمل و نقل کالا ، غیر فعال شدن کارت سوخت و عدم تخصیص لاستیک دولتی بوده که توسط رانندگان حمل و نقل کالا مطرح شده است ، همچنین ۱۳ درصد شکایت ها از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل مسافری و حمل و نقل بین المللی مطرح شده است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون در مجموع ۲۱ هزار و ۷۹ مورد شکایت در سامانه پاسخگویی ۱۴۱ در سامانه شهراه به ثبت رسیده که از این تعداد به ۹۰ درصد از شکایت های دریافتی رسیدگی شده است .

    از مجموع شکایات دریافتی از طریق سامانه یاد شده ۹۲ درصد شکایت های دریافت شده مربوط به مشکلات حوزه حمل و نقل کالا و مسافر ، ۸ درصد مابقی شکایات مربوط به مشکلات آزادراه ها و راه های بین شهری کشور بوده است .

    بر اساس این گزارش ۷۹ درصد از این شکایت ها مربوط به عدم پرداخت کرایه حمل ، دریافت کمیسیون اضافی توسط شرکت های حمل و نقل کالا ، غیر فعال شدن کارت سوخت و عدم تخصیص لاستیک دولتی بوده که توسط  رانندگان حمل و نقل کالا مطرح شده است ، همچنین ۱۳ درصد شکایت ها از سوی رانندگان حوزه حمل و نقل مسافری و حمل و نقل بین المللی مطرح شده است .

    شایان ذکر است سامانه مدیریت ارتباط شهروندی با عنوان سامانه شهراه ، واحد ارائه خدمات شهروندی وزارت راه و شهرسازی می باشد که با هدف ارتباط شهروندان با معاونت های زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در بستر وب ، راه اندازی شده است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خدماتی از قبیل گزارشات شهروندی ، انتقادها و پیشنهادها ، دسترسی آزاد به اطلاعات ، پایان نامه ، رفع مشکل راه بین شهری ، راه روستایی ، حریم و... خدمات حمل و نقل جاده ای کالا ومسافر و طرح شکایات رانندگان از طریق سامانه ۱۴۱ مطابق با فرایندهای لازم پیاده سازی و به شهروندان ارائه می نماید و گفتنی است سامانه یادشده منجر به مشارکت حداکثری شهروندان در اداره امور مربوط به این سازمان خواهد شد . درگاه ارتباط شهروندان از طریق سایت سازمان راهداری به آدرس www.rmto.ir ، سامانه رسیدگی بشکایات ونیز لینک مستقیم shahrah.mrud.ir قابل دسترس می باشد .




    مطالب مرتبط

    امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو گرفتار در محورهای کوهستانی استان گیلان

    امدادرسانی به ۱۲۰ خودرو گرفتار در محورهای کوهستانی استان گیلان

    با توجه به اینکه ارتفاع برف در برخی مناطق همچنان قابل توجه است ، تلاش راهداران برای برف روبی خاتمه نیافته و با حضور ۲۷۰ نیروی راهدار برف روبی و پاکسازی محورها ادامه دارد و در حال خدمت رسانی به مردم هستند .

    |

    امضا یادداشت تفاهم همکاری های حمل و نقل جاده ای میان ایران و بلغارستان

    امضا یادداشت تفاهم همکاری های حمل و نقل جاده ای میان ایران و بلغارستان

    موارد مهمی از جمله تحلیل آمار و اطلاعات تبادل تجاری ، ضرورت از سرگیری حمل‌ونقل مسافری ، ضرورت رفع موانع بازرسی‌ها و تخلیه‌های دوباره در مرزها ، الحاق ایران به کنوانسیون تردد ثالث ، ضرورت رفع موانع تاخیرات نظارت بهداشتی ، مشکلات پرداخت عوارض و جرائم توسط رانندگان ایران ، ...

    |

    بازدید رئیس سازمان راهداری از محور سیل زده راور - دیهوک در استان کرمان

    بازدید رئیس سازمان راهداری از محور سیل زده راور - دیهوک در استان کرمان

    این محور به دلیل طغیان رودخانه در بارندگی های ۲۵ فروردین ۹۸ دچار تخریب و آبگرفتگی و در نتیجه موجب تخریب پل بزرگ کالیشور گردید ، شکسته شدن این پل در فاصله ۱۰۰ کیلومتری محور راور - دیهوک به انسداد این جاده منجر شد که با تلاش شبانه روزی راهداران استان ، محور بصورت موقت بازگشایی شد ...

    |

    آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مسدود شده بر اثر سیلاب اخیر

    آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مسدود شده بر اثر سیلاب اخیر

    با توجه به استقرار تعدادی از ماشین‌آلات و نیروهای راهداری در استان‌های خسارت دیده در سیل ، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در چند روز آینده در محورهای مواصلاتی که درگیر بارش برف و باران می‌شوند ، آمادگی کامل برای خدمت رسانی به هم‌وطنان دارد .

    |

    نظرات کاربران