در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه های ایستگاه راه آهن تهران

    بازرسی های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران فروشی به صورت جدی جلوگیری شود و بهره برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه های اداره کل راه آهن تهران به ارائه خدمات به مسافرین بپردازند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن تهران از آغاز طرح نظارت و بازرسی ویژه از غرفه های ایستگاه راه آهن تهران خبر داد .

    عابدین هادی نژاد گفت : در این طرح که با هدف جلوگیری از گران فروشی و با مشارکت پلیس راه آهن و بازرسان اداره کل راه آهن تهران از غرفه های ایستگاه راه آهن تهران شروع شده است ، از کلیه غرفه های ایستگاه های راه آهن تهران بازرسی به عمل آمده و با سودجویان و گران فروشی اجناسی که فاقد قیمت و تاریخ تولید و مصرف باشد برخورد جدی خواهد شد .

    وی با بیان این مطلب که این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود : سرکشی و بازدید از مجموعه رستوران های ایستگاه راه آهن تهران (فود کورت) به لحاظ نظارت بر امور بهداشتی و نظافتی امری مهم است و گران فروشی هر نوع کالا غیرقانونی است و کلیه کالاها باید درج قیمت داشته باشند . هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات ، به بهانه تغییر نرخ ارز غیر قابل پذیرش بوده و در اسرع وقت نسبت به اعمال قانون اقدام خواهد شد و براساس قرارداد ، با بهره برداران غرفه ها مطابق مقررات مندرج و بر اساس قانون ، برخورد خواهیم کرد .

    هادی نژاد خاطرنشان کرد : بازرسی های محسوس و نامحسوس در دستور کار کارشناسان خدمات ایستگاهی است تا از هرگونه گران فروشی به صورت جدی جلوگیری شود و بهره برداران باید با ارائه فاکتور معتبر و محاسبه سود منطقی در کلیه ایستگاه های اداره کل راه آهن تهران به ارائه خدمات به مسافرین بپردازند .




    مطالب مرتبط

    در این مرحله مجموع ناوگان جدید توسعه یافته ۶۸۵ دستگاه ناوگان است که این تعداد شامل ۶۴۵ واگن باری نو ، ۱۰ دستگاه لکوموتیو نو ، ۵ دستگاه لکوموتیو بازسازی شده ، ۲ واگن مسافری نو و ۲۳ واگن مسافری بازسازی شده است .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    نظرات کاربران