در حال بارگذاری ...
  • آغاز فعالیت اولین گروه آموزگار رئیس قطارهای مسافری از هفته آینده

    از جمله اهم وظایف آموزگار روسای قطار ، تعلیم مامورین موظف شاغل در حوزه مسافری و نیز نظارت بر عملکرد آنها است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، اولین گروه آموزگار روسای قطارهای مسافری از هفته آینده ، فعالیت‌های خود را در شبکه حمل‌ونقل ریلی آغاز خواهند کرد .

    علی کاظمی منش مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری با اعلام این خبر گفت : این گروه ، متشکل از روسای قطار خبره و باتجربه قطارهای مسافری است که مراحل متعدد آزمون‌های تئوری و عملی مختلف را گذرانده‌اند .

    او توضیح داد : این تیم آموزش‌های تخصصی و تکمیلی دیده‌اند و به صورت رسمی از هفته آینده کار خود را در شبکه حمل و نقل ریلی آغاز خواهند کرد .

    به گفته وی ، از جمله اهم وظایف آموزگار روسای قطار ، تعلیم مامورین موظف شاغل در حوزه مسافری و نیز نظارت بر عملکرد آنها است .




    مطالب مرتبط

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

    |

    مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

    |

    نظرات کاربران