در حال بارگذاری ...
  • پیشرفت ۶۳ درصدی در پروژه‌های راهسازی و راهداری استان چهارمحال و بختیاری

    پیگیری جدی در خصوص تخصیص اعتبار در جهت تکمیل پروژه‌های حوزه راه استان در دست اقدام است .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت ۶۳ درصدی پروژه‌های حوزه راه استان خبر داد .

    داریوش حسینی با اشاره به اینکه چهارمحال وبختیاری در مسیر کریدور جنوب به مرکز و غرب به مرکز واقع شده است ، گفت : با افزایش تردد در محورهای استان ، اجرای طرح‌های ملی و استانی مانند احداث محورهای چهارخطه ، احداث باند دوم ، حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز ، بهسازی و ارتقای این مناطق و ارتقای کیفی محورهای مواصلاتی را در پی دارد .

    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پروژه‌های حوزه راه در استان پیشرفت فیزیکی در حدود ۶۳ درصد دارند ، افزود : احداث ۷۵ کیلومتر بزرگراه در قالب ۱۰ پروژه ، احداث ۷۰ کیلومتر راه اصلی در قالب ۶ پروژه ، بهسازی آسفالت و احداث ۲۲۲ کیلومتر راه روستایی در قالب ۴۰ پروژه و احداث و تکمیل پنج تقاطع غیر همسطح در مسیرهای پرتردد استان از جمله پروژه‌های در دست اقدام در جهت توسعه محورهای مواصلاتی است .

    وی با اشاره به اینکه ارزش قراردادهای حوزه راه در استان نزدیک به ۲ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال است ، ادامه داد : این پروژه‌ها برای تکمیل اعتباری نزدیک به ۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال نیاز دارند . حسینی اضافه کرد : پیگیری جدی در خصوص تخصیص اعتبار در جهت تکمیل پروژه‌های حوزه راه استان در دست اقدام است .

     




    نظرات کاربران