در حال بارگذاری ...

آسفالت ۲۲ کیلومتر از محور نایین - انارک - خور - طبس با تامین قیر

۴۲ کیلومتر دیگر مسیر در محدوده مشجری به صورت چهارخطه عمل می کند و از مشجری تا چوپانان نیز در دست مطالعه قرار دارد و بعد از برآورد و تهیه نقشه ، مراحل انتخاب پیمانکار در این مسیر انجام خواهد گرفت .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، ۴۰ کیلومتر مسیر محور نایین - انارک - خور - طبس در دستور کار است که ۱۸ کیلومتر آن آسفالت و ۲۲ کیلومتر دیگر با تامین قیر بزودی آسفالت خواهد شد .

طی نشستی با حضور حمیدرضا امیرخانی سرپرست راه و شهرسازی استان و عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی و جمالی فرماندار نایین موارد درخواستی شهرستان در حوزه راه و شهرسازی بررسی و راهکارهای لازم جهت رفع موانع موجود ارائه شد .

سرپرست راه وشهرسازی استان با توجه به موارد مطروحه در این نشست و خواست مردم شهرستان در خصوص تکمیل جاده نایین – انارک – خور – طبس گفت : این محور به‌ طول ۲۸۰ کیلومتر در حوزه استان اصفهان است که ۳۷ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده و ۴۰ کیلومتر آن در دست اجراست که از این میزان ۱۸ کیلومتر آسفالت و ۲۲ کیلومتر باقیمانده این مسیر آماده قیرپاشی و آسفالت است که با تصمیماتی که اتخاذ شد و با تامین قیر مورد نظر پروژه عملیات آسفالت این پروژه بزودی انجام خواهد شد .

امیرخانی افزود : ۴۲ کیلومتر دیگر مسیر در محدوده مشجری به صورت چهارخطه عمل می کند و از مشجری تا چوپانان نیز در دست مطالعه قرار دارد و بعد از برآورد و تهیه نقشه ، مراحل انتخاب پیمانکار در این مسیر انجام خواهد گرفت .




مطالب مرتبط

مجموع اعتبارات ملی و استانی برای ساخت این جاده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون حدود ۱۵ درصد تخصیص منابع مالی را همراه داشته است .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون‌ راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از آسفالت ریزی ۵۲۲ کیلومتر از راه های آذربایجان شرقی ...

|

با مساعد شدن شرایط آب و هوایی پروژه های شهرستان با جدیت دنبال خواهد شد تا درصد بهره مندی مردم ورزقان بیش از پیش افزایش یابد .

|

با تکمیل آسفالت راه‌های روستایی بالای ۵۰ خانوار در استان بوشهر ، شاخص آسفالت راه‌های روستایی در است استان به ۹۸ درصد رسید که از متوسط کشوری ۱۵ درصد بالاتر است .

|

با عملکرد امسال بیش از ٨ هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده‌های روستایی نیز ادامه دارد .

|

نظرات کاربران