در حال بارگذاری ...
  • حضور انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته

    یکی از جذابیت‌های این دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور شرکت‌های استارتاپ است که البته می‌توانند بازاری برای فروش محصولات و خدمات خود به بخش خصوصی و دولتی ارائه کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران از حضور این انجمن همراه تعدادی از شرکت‌های عضو در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد و گفت : یکی از جذابیت‌های این دوره از نمایشگاه حضور استارتاپ‌ها برای ارائه خدمات خود به بخش خصوصی و دولتی است .

    محمدجواد عطرچیان با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته و نقش بخش خصوصی در نمایشگاه امسال اظهار داشت : انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی همراه تعدادی از شرکت‌های فعال در این حوزه در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته شرکت می‌کند . یکی از جذابیت‌های این دوره نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضور شرکت‌های استارتاپ است که البته می‌توانند بازاری برای فروش محصولات و خدمات خود به بخش خصوصی و دولتی ارائه کنند .

    دبیر انجمن شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی ایران با بیان اینکه «‌باید فکری به حال هدف‌گذاری نمایشگاه حمل‌ونقل شود» تأکید کرد : نمایشگاه حمل‌ونقل چه با هزینه دولت و چه بخش خصوصی برگزار شود ، باید خروجی آن مشخص گردد که آیا برگزاری نمایشگاه منجر به بهبود تجارت ، ‌قرارداد تجاری و کسب‌وکار بین بخش خصوصی با یکدیگر می‌شود یا خیر ؟

    عطرچیان تصریح کرد : امیدواریم سمت‌وسوی نمایشگاه حمل‌ونقل در ایران به سمت تجاری شدن حرکت کند ، نه اینکه محلی برای ارائه دستاوردهای دستگاه‌های دولتی در حد آمار و ارقام یا ارائه محصولات از سوی برخی شرکت‌های تولیدکننده برای فروش باشد . در حال حاضر رمقی برای بخش خصوصی باقی نمانده است و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای و ریلی با مشکلات جدی روبرو هستند .

    سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه ، همکاری وزارتخانه‌ها ، سازمان‌ها ، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل از تاریخ ۲۵ الی ۲۷ آذر ماه سال جاری در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود .

    علاقه‌مندان نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه اجرایی نمایشگاه به شماره ۹-۲۲۸۹۳۰۰۸ تماس حاصل کرده و یا به سایت اینترنتی نمایشگاه به آدرس www.irantransexpo.com مراجعه کنند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، طی مراسمی سند نشست همکاری‌های مشترک حمل ونقل بین‌المللی جاده‌ای میان دو کشور جمهوری اسلامی ایران و حکومت سرپرست ...

    |

    در برگزاری نمایشگاه موضوعات لجستک باید مدنظر قرار گیرد ، چرا که هم در ساختارهای حاکمیتی هم در بخش خصوصی در زمینه سرمایه‌گذاری و حتی ایده و مفهوم‌سازی خلا داریم و نمایشگاه باید فرصتی ایجاد کند که این چالش‌ها مورد بررسی قرار گیرد و با استفاده از این ظرفیت با مفهوم‌سازی ، ...

    |

    رفع حداکثری محدودیت ها ، تقلیل هزینه‌ تمام شده حمل‌ونقل و خدمات وابسته و عدم ایستایی در پذیرش ناوگان جاده‌ای از جمله مواردی است که به رقابت پذیری ناوگان و رونق کریدورهای ترانزیتی عبور کننده از قلمرو دو کشور کمک شایان توجهی خواهد کرد . لذا تمرکز بر تسهیل تردد ناوگان اولویت ...

    |

    نظرات کاربران