در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۲۶ درصدی تناژ بارگیری در راه آهن اصفهان طی ۸ ماهه سال جاری

    با توجه به ایجاد چشمه های جدید بار و انتقال بار از جاده به روی ریل امید است در تحقق برنامه ششم توسعه و ماموریت سازمان در سال جاری ، گامی موثر برداشته باشیم .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه‌آهن اصفهان از افزایش ۲۶ درصدی تناژ بارگیری و ۱۰ درصدی تناژ تخلیه این اداره کل در ۸ ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد .

    سید رضا سادات حسینی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان آبان۹۷ ، میزان بارگیری ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۴۳۵ تن بار توسط ۴۵ هزار و ۱۰۱ دستگاه واگن و میزان تخلیه بار ۱۰ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۶۶ تن بار توسط ۱۳۳ هزار و ۷۳۶ واگن بوده است . در این مدت ۸ ماهه ، تن کیلومتر مبدا – مقصدی با مقدار ۲ میلیارد و ۵۷ میلیون و ۷۱ هزار رشد ۳۵ درصدی داشته است .

    وی ادامه داد : تن کیلومتر خالص حمل شده نیز با ۳ میلیارد و ۷۱۱ میلیون و ۹۱۴ هزار و ۴۸۴ نسبت به سال گذشته با ۲۲ درصد رشد رو برو بوده است . با توجه به ایجاد چشمه های جدید بار و انتقال بار از جاده به روی ریل امید است در تحقق برنامه ششم توسعه و ماموریت سازمان در سال جاری ، گامی موثر برداشته باشیم .




    مطالب مرتبط

    هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه نمایند .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    نظرات کاربران