در حال بارگذاری ...
  • برگزاری سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

    سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با هدف تشویق ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل‌ونقل و کسب‌وکارهای نوپا در کشور در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود .

    علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه­‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی و مسئول برگزاری نهمین رویداد ملی حمل‌ونقلی شو (استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل) با اشاره به برگزاری این رویداد در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته اظهار داشت : استارتاپ‌ها با هدف کمک به راه‌اندازی نسل جدید حمل‌ونقل در حال رشد و نمو هستند و در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل نیز این هدف از سوی استارتاپ‌ها دنبال می‌شود . سومین استارتاپ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل با هدف تشویق ، ترویج فرهنگ کارآفرینی و کادرسازی جوانان نخبه و علاقه‌مندان به صنعت حمل‌ونقل و کسب‌وکارهای نوپا در کشور در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود .

    رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه­‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بیان کرد : این رویداد سه‌روزه در ۵۴ ساعت با مشارکت تعدادی از دانشجویان برگزار می‌شود و بر اساس پیش‌بینی‌‌ها در روز اول بین ۸۰ تا ۱۰۰ ایده مطرح خواهد شد . پس از بررسی ایده‌ها توسط داوران متخصص حوزه حمل‌ونقل و کسب‌وکار ، ۱۰ ایده برتر شناسایی می‌شوند . البته اگر تعداد شرکت کننده‌ها به نسبت قابل‌توجهی افزایش یابد بالطبع تعداد ایده‌های برگزیده نیز بیشتر خواهد شد .

    با تاکید بر این که ایده‌‌پردازان برتر در قالب یک کارگاه تیم‌سازی مورد آموزش قرار می‌گیرند ، وی افزود : با توجه به صدور کارت شناسایی برای آن‌ها به‌منظور معرفی به‌عنوان متخصصان کسب‌وکار ، برنامه‌نویس رایانه‌ای و طراحان گرافیکی ، این ایده‌پردازان در روز آخر به داورها معرفی می‌شوند . پس از شکل‌گیری تیم‌ها ، ۴۰ مربی در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد که تأثیر بسزایی در پخته‌تر شدن ایده‌ها دارد .

    شهابی با اشاره به سایر برنامه‌های حوزه استارتاپ در نمایشگاه اظهار داشت : طی سه روز نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته به تمامی غرفه داران و بازدیدکنندگان قابلیت ارائه مشاوره رایگان وجود دارد و کارگاه‌های آموزشی نیز هر سه ساعت یک‌بار به صورت عمومی برگزار خواهد شد .

    وی با بیان اینکه « ایده‌های استارتاپ‌ها می‌توانند در تمامی حوزه‌های زیرساخت، نگهداری ، بهره‌برداری حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری ارائه شوند» تصریح کرد : خوشبختانه رویکرد‌ها به حوزه حمل‌ونقل با تغییر مواجه شده است و با نسل جدیدی مواجه هستیم که می‌تواند تمام شقوق حمل‌ونقل شامل ریلی ، جاده‌ای ، دریایی و هوایی تا غیر موتوری و پیاده‌روی را با تغییر و تحولات جدی روبرو کند .

    رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل دانشگاه آزاد اسلامی از علاقه‌مندان دعوت کرد با مراجعه به آدرس الکترونیکی https://evand.com/events/tn-mrud-iausr نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند .




    مطالب مرتبط

    دانشگاه آزاد به عنوان یکپارچه‌ترین دانشگاهی است که می‌تواند یک کنش موثر و یک تحول جدی را در این مناسبات رقم بزند . ما در دانشگاه آزاد نیازمندیم که همسو با تحولات مناطق آزاد و اقتصاد زیست بومی که در این مناطق شکل می گیرد در آن مسیر قرار گیریم تا بتوانیم تحولی را رقم بزنیم .

    |

    نظرات کاربران