در حال بارگذاری ...
  • فروش آنلاین بلیت قطارهای حومه‌ای در محور جنوب ، زاگرس ، لرستان

    علاوه بر فروش آنلاین بلیت ، مسافران می‌توانند از گیشه‌های بلیت‌فروشی مستقر در ایستگاه‌های موجود در مسیرهای ذکر شده ، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، فروش آنلاین بلیت قطارهای حومه‌ای در مسیرهای دورود - چمسنگر - اندیمشک ، اندیمشک - اهواز ، خرمشهر - اهواز ، کارون - سربندر ، کارون - ماهشهر و بالعکس از ۱۶ آذرماه آغاز شد .

    میرحسن موسوی معاون مسافری راه‌آهن با اعلام این خبر گفت : پیرو استقبال فراوان از قطارهای حومه‌ای محور جنوب ، زاگرس ، لرستان به خصوص در روزهای پایانی هفته و به منظور جلوگیری از ازدحام و افزایش رفاه حال مسافران ؛ بلیت فروشی به صورت آنلاین در این محورها از تاریخ ۱۶ آذرماه آغاز شد . مسافران می‌توانند با مراجعه به سایت‌های فروش بلیت اینترنتی و اپلیکیشن های فروش بلیت قطار نسبت به تهیه بلیت آنلاین اقدام و با همراه داشتن تصویر بلیت مزبور سوار قطار شوند .

    موسوی اضافه کرد : همچنین علاوه بر فروش آنلاین بلیت ، مسافران می‌توانند از گیشه‌های بلیت‌فروشی مستقر در ایستگاه‌های موجود در مسیرهای ذکر شده ، نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند . راهنمای روش‌های تهیه بلیت نیز با هدف آگاهی کامل مسافران از چگونگی خرید و ارائه بلیت ، تهیه شده و از طریق سایت قطارهای حومه‌ای ، شبکه‌های اجتماعی و پوسترها و بنرهای نصب شده در ایستگاه‌ها به اطلاع مسافران خواهد رسید .

    معاون مسافری راه‌آهن در پایان تأکید کرد : انتقادات و پیشنهاد‌های مسافران بزرگ‌ترین منبع اطلاعاتی در راستای ارتقا و بهینه‌سازی قطارهای حومه‌ای خواهد بود .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد : مرجع قانونی تعیین نرخ بلیط قطارهای مسافری ، راه‌آهن ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ میرحسن موسوی ، معاون مسافری راه‌آهن در نشست خبری اظهار داشت : در قانون ماده ۱۲ اشاره شده است طبق مصوبه هیات وزیران ، ...

    |

    بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

    |

    شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

    |

    نظرات کاربران