در حال بارگذاری ...

تجلیل از رئیس انجمن علمی حمل و نقل هوایی کشور توسط وزیر راه و شهرسازی

مراسم تجلیل و تکریم نخبگان و متخصصان صنعت هوانوردی توسط انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران به مناسبت روز جهانی هواپیمایی کشوری ، در محل باشگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برگزار شد .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با اهدای لوح سپاس از رییس انجمن علمی حمل و نقل هوایی کشور تجلیل کرد .

محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی در مراسم تجلیل و تکریم نخبگان و متخصصان صنعت هوانوردی ، با با اهدای لوح سپاس از سید حسن شفتی ، پیشکسوت عرصه هوانوردی و رییس انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران تشکر و قدردانی کرد . در متن این تقدیرنامه آمده است :

استاد فرهیخته

جناب آقای سید حسن شفتی

بی شک بسط و توسعه مرز‌های دانش و فناوری مرهون کوشش خستگی ناپذیر خبرگان و متخصصان یک جامعه است . بدینوسیله از تلاش‌های ارزنده جنابعالی در صنعت هوانوردی و کمک به پایندگی این صنعت در کشور تقدیر و تشکر نموده و از درگاه خداوندگار متعال توفیق روز افزون شما را مسالت می‌نمایم .

محمد اسلامی

وزیر راه و شهرسازی

گفتنی است مراسم تجلیل و تکریم نخبگان و متخصصان صنعت هوانوردی توسط انجمن علمی حمل و نقل هوایی ایران به مناسبت روز جهانی هواپیمایی کشوری ، در محل باشگاه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» برگزار شد .

 




مطالب مرتبط

این یک فرصت استثنایی است که در اختیار بخش حمل‌ونقل عمومی برون شهری قرار گرفته که برای بهره‌مندی این بخش از فرصت پیش رو موانع از سوی وزیر راه و شهرسازی برطرف شده است و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نهایت همکاری را به عمل می‌آورد .

|

توافقات انجام شده در نشست‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان طی یک سال گذشته ، منجر به افزایش دادوستد دو کشور شده ؛ به گونه‌ای که کشور پاکستان با سهم ۴.۲ درصدی از کل صادرات کشور ، جایگاه ششم مقاصد صادراتی ایران را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در ...

|

طبق بررسی‌های صورت گرفته با توجه به مطلوب و کم بودن زمان سفر میزان استفاده اقشار متوسط و ضعیف جامعه از بخش هوایی افزایش یافته است . بخشی از کمبود بلیت هواپیما به دلیل افزایش تقاضا است و با توجه به شرایط مطلوبی که در این زمینه وجود دارد و به طور معمول گزینه متعالی برای سفر مردم ...

|

تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید مورد توجه قرار گیرد . مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود ...

|

توسعه پایانه‌های مرزی میان دو کشور از لحاظ ساختاری و حمل مستقیم بار ، از موضوعاتی بود که میان مقامات دو کشور مطرح شد . برقراری پرواز مستقیم میان تهران و اسلام آباد و افزایش پروازها میان تهران - لاهور یا مشهد - لاهور از دیگر موضوعات همکاری ایران و پاکستان بود .

|

نظرات کاربران