در حال بارگذاری ...
  • آغاز طرح راهداری زمستانی استان تهران از آذر ۹۷ تا فرودین ۹۸

    ۲۶ راهدارخانه فعال و مجهز به سیستم های گرمایشی و امکانات رفاهی آماده امداد رسانی و اسکان موقت هموطنان بوده و ۳۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال نیز در محورهای مواصلاتی این استان آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از شروع طرح راهداری زمستانی استان از آذر ۹۷ تا فرودین ۹۸ خبر داد .

    عادل مصدقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران در خصوص این طرح گفت : طرح راهداری زمستانی از ۱۵ آذر ماه سال ۹۷ آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۸ ادامه دارد .

    مصدقی در ادامه افزود : در این طرح ۴۷۰ نیروی کارآمد و متخصص در امر راهداری با تجهیز و بکارگیری ۲۰۷ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سبک که ۲۲ مورد آن ویژه گشت راهداری می باشد با تمام توان ارتقاء سطح ایمنی و سهولت تردد کاربران جاده ای را عهده دارند . ۲۶ راهدارخانه فعال و مجهز به سیستم های گرمایشی و امکانات رفاهی آماده امداد رسانی و اسکان موقت هموطنان بوده و ۳۹ باب مجتمع خدماتی رفاهی فعال نیز در محورهای مواصلاتی این استان آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشند .

    معاون راهداری از مشارکت ۱۳ اداره تابعه در شهرستان های استان تهران و ذخیره سازی حدود ۳۰ هزار تن نمک جهت نمک پاشی ، یخ زدایی و عملیات برفروبی ۳ هزار کیلومتر راههای موجود در محورهای منتهی به استان تهران خبر داد و افزود امید است امسال شاهد افزایش رضایت مندی کاربران جاده ای از سفرهای زمستانی باشیم .

    مصدقی با اشاره به آماده باش کامل نیرو ها و تجهیزات راهداری گفت : در زمان اجرای این طرح ، راهداران تلاشگر با تمام توان، موجبات روانی ترافیک و سهولت تردد کاربران جاده ای را فراهم و امداد رسانی و افزایش ایمنی کاربران جاده ای در تمامی محورها را عهده دارند .

    معاون راهداری اداره کل در پایان به رانندگان توصیه کرد : در شرایط بحرانی و ناپایدار جوی از سفرهای غیرضروری پرهیز و قبل از انجام سفر ضروری ، از طریق سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راهها مطلع و به تجهیزاتی از قبیل زنجیر چرخ ، سوخت کافی ، آذوقه و پوشاک گرم مجهز باشند .




    مطالب مرتبط

    با توجه به بارش برف در ۸ شهرستان ، ۶۰ درصد راه های استان از بارش ها تاثیر پذیرفتند که با تلاش مشترک تیم های راهداری و پلیس راه استان تردد در تمام محورهای استان بصورت روان برقرار است . بیش از ۱۷۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و بیش از ۲۵۰ نفر نیروی راهدار آماده خدمت رسانی به ...

    |

    ۵۲۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری در ۴۰۲ پایگاه راهداری و گردنه­‌های برف­گیر در ۲۳ استان مستقر و حالت آماده‌باش هستند . از زمان شروع سامانه بارشی تاکنون بالغ بر ۳۰۰۰۰ تن مصالح راهداری زمستانی (ماسه و نمک) مصرف و برف­روبی ۳۲۰۰۰ کیلومتر - باند از محورهای برف­گیر انجام شده ...

    |

    با حضور ۳۳۰ مورد گشت راهداری جهت جلوگیری از تجاوز به حریم نسبت به شناسایی و توقف ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز اقدام ، ۲۲ مورد درختکاری غیر مجاز جمع آوری و همچنین با اخذ ۲۷مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است .

    |

    در حوزه فنی در سال جاری بیش از ۶۰۰ مناقصه در سطح استان برگزار که منجر به عقد بیش از ۲۵۰ قرارداد شده است و در حوزه پایش محورهای مواصلاتی استان نیز ۱۱۴ دستگاه تردد شمار ، ۴ سیستم توزین در حال حرکت ، ۴۳ دوربین پایش تصویری و ۴۱ دوربین ثبت تخلفات جاده ای وظیفه پایش محور های مواصلاتی ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در دیدار اعضای شورای حمل و نقل و دست اندرکاران راهداری و حمل و نقل ...

    |

    نظرات کاربران