در حال بارگذاری ...
  • بازدید مدیرعامل ایران‌ایر از امکانات این شرکت هواپیمایی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

    از همه افرادی که بدون چشم‌داشت در تلاش هستند تا هما را در این شرایط سخت و ویژه فعال نگاه دارند ، تشکر می‌کنم . همکاران ما با وجود مسائلی که در تامین قطعات هواپیما ، تامین تجهیزات زمینی ، امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های خارج از کشور و ... ایجاد شده، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند پروازها با حداکثر ایمنی و کیفیت انجام شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ، ضمن بازدید از شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و گفت‌وگو با مسافران پروازهای ایران‎ایر ، با اشاره به اینکه این شرکت هواپیمایی اقدامات بزرگی را پیش رو دارد ، گفت : در گفت‌وگو با مردم مشخص شد که مسافران از خدمات ایران‌ایر رضایت دارند .

    فرزانه شرفبافی صبح امروز با حضور در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی (ره) ، ضمن بازدید از امکانات و بخش‌های مختلف این شرکت هواپیمایی در مجموعه شهر فرودگاهی ، به بررسی نحوه عملیات در ساعات اوج پرواز «هما» و همچنین گفت‌وگو با مسافران پرداخت .

    شرفبافی درباره این ملاقات مردمی و درخواست‌های مسافران گفت : به طور کلی می‌توان گفت که مسافران به دو دسته تقسیم می‌شدند ، دسته اول از خدمات ارائه شده بسیار راضی بودند و جا دارد از این بابت از خدمات همکاران خود که این رضایت را ایجاد کرده است ، تشکر کنم . برخی از مسافران نیز درباره امکانات فرودگاهی و نوع برخوردی که در بدو ورود با آن مواجه شده بودند ، مساله داشتند که قرار بر آن شد که این مسائل پیگیری شده تا رفاه حال مسافران تامین شود .

    ارتقای تجهیزات و سطح خدمات ایران‌ایر در فرودگاه امام خمینی (ره)

    مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در ادامه در جمع کارکنان این شرکت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به ایراد سخن پرداخت و ضمن تشکر از خدمات همکاران خود گفت : از همه افرادی که بدون چشم‌داشت در تلاش هستند تا هما را در این شرایط سخت و ویژه فعال نگاه دارند ، تشکر می‌کنم . همکاران ما با وجود مسائلی که در تامین قطعات هواپیما ، تامین تجهیزات زمینی ، امکان سوخت‌گیری در فرودگاه‌های خارج از کشور و ... ایجاد شده،  تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند پروازها با حداکثر ایمنی و کیفیت انجام شود .

    شرفبافی با اشاره به اینکه کمتر از ۴ ماه گذشته ، به منظور انجام هرچه بهتر عملیات حج ، از امکانات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) بازدید کرده بود ، گفت : به نظرم در این بازه ۴ ماهه تغیرات بسیاری خوبی در این مجموعه ایجاد شده است .

     

     

    ایران‌ایر ، منظم ترین ایرلاین در عملیات حج

    مدیرعاما ایران‌ایر در ادامه انجام عملیات حج در سال ۹۷ را عالی توصیف کرد و گفت : به این خاطر جای تقدیر و تشکر از ۵ حوزه تخصصی عملیات ، مهندسی و تعمیرات ، خدمات فرودگاهی ، حراست و کترینگ وجود دارد . در این عملیات همپوشانی ، همکاری و همدلی خوبی در مجموعه هما با شهر فرودگاهی ، شرکت فرودگاه‌ها ، پلیس ، گمرک و سپاه وجود داشت ، که به اجرای هرچه بهتر عملیات حج سال ۹۷ منجر شد . هما منظم ترین و کم عیب ترین عملیات حج در طی سالیان گذشته را در سال ۹۷ انجام داد و افتخار این را داریم که در فرودگاه‌های مدینه و جده به عنوان منظم‌ترین ایرلاین شناخته شده و لوح تقدیر دریافت کردیم .

    شرفبافی به صدور کارت پرواز حجاج از ۴۸ ساعت قبل از پرواز ، به عنوان یک خدمت ویژه یاد کرد و گفت : هیچ ایرلاینی چنین خدماتی را برای مسافران خارجی خود فراهم نمی‌کند . حتی هواپیمایی سعودی نیز این سرویس را به حاجیان ایرانی ارائه نمی‌کرد . اما ایران‌ایر توانست با همکاری سازمان حج و زیارت ، این نظم و ترتیب را به وجود بیاورد . بخش اساسی این کار به واسطه بستر ICT انجام شد . از مرکز پشتیبانی تشکر می‌کنم که این اطلاعات را به سرعت از سیستم‌های حج و زیارت به سیستم‌های هما منتقل کردند که کار بسیار بزرگی بود .

    خروج هواپیمای فاکس آلفا از چک C

    شرفبافی با اشاره به اینکه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، کارهای بزرگی را پیش رو دارد ، گفت : یکی از کارهای بزرگی که انجام شده ، خروج هواپیمای فاکس‌آلفا از چک C  است که اولین پرواز آن نیز امروز انجام شد .

    وی سپس به اجرای عملیات پروازی ایران‌ایر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود : نظم و دقتی که امروز در بازرسی مسافران دیدم ، بسیار عالی بود . مخصوصا در کنترل ویزا، ابداع جالبی انجام شده و جلوی هزینه‌کردهای سنگین هما را در فرودگاه‌های خارج از کشور را گرفته است . با استفاده از همین روش از شهریور تا کنون جلوی کسانی که سعی می‌کنند به صورت غیر قانونی از کشور خارج شوند، گرفته شده است .

    گفتنی است شرفبافی در این بازدید ، از بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) شامل بریفینگ میهمانداران ، دیسپچ ، ایستگاه ایران‌ایر ، دفتر فروش بلیت ، دفتر مرکزی ، انبار قطعات ، مرکز فنی و مهندسی و آشیانه هوشمند بار دیدن کرد .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

    ناوگان مورد استفاده در مسیرهای اروپایی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اتحادیه اروپا ؛ به صورت مستمر تحت این نظارت و بازرسی قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان در نامه‌ای به مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما ضمن تشکر و قدردانی بابت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در اسفند ماه سال جاری تعداد پروازهای خود را به فرودگاه استان گلستان افزایش داد ...

    |

    نظرات کاربران