در حال بارگذاری ...

تکمیل خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران در سال آینده

ه آزادراه قم – گرمسار واقع در استان سمنان به سمت مشهد (حرم تا حرم) یکی از پروژه های مهم است و تلاش می شود ایستگاه های تبادلی و خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران نیز با پشتیبانی جدید در سال ۹۸ تکمیل شود .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، وزیر راه و شهرسازی با اعلام پشتیبانی از پروژه های زیربنایی ملی استان سمنان تصریح کرد : بخش عبوری آزادراه حرم تا حرم از استان از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش می شود ایستگاه های تبادلی و خط چهارم راه آهن حومه ای گرمسار - تهران در سال ۹۸ تکمیل شود .

محمد اسلامی در جریان سفر به استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : امروز توفیق داشتم در کاروان تدبیر و امید به استان سمنان و شهرستان گرمسار سفر کنم و خوشبختانه امروز پروژه قطعه ۳ باند دوم محور ایوانکی _ آبسرد افتتاح و عملیات اجرایی پروژه تعریض و بهسازی باند جنوبی محور ایوانکی _ گرمسار آغاز شد .

وی افزود : خوشبختانه پروژه‌ای که عملیات ساخت آن چند سال به طول انجامیده بود امروز به بهره‌برداری رسید و پروژه دیگری که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد با یک حرکت ضربتی و جهادی انجام می‌شود .

وزیر راه و شهرسازی تکمیل پروژه های مواصلاتی استان سمنان و تهران به شمال کشور را مهم دانست و گفت : جاده گرمسار – سیمین دشت – فیروزکوه از جمله پروژه‌های استان سمنان محسوب می‌شود که برای توسعه مورد پشتیبانی وزارتخانه قرار خواهد گرفت.

اسلامی در پایان یادآور شد : ادامه آزادراه قم – گرمسار واقع در استان سمنان به سمت مشهد (حرم تا حرم) یکی از پروژه های مهم است و تلاش می شود ایستگاه های تبادلی و خط چهارم راه آهن حومه‌ای گرمسار – تهران نیز با پشتیبانی جدید در سال ۹۸ تکمیل شود .




نظرات کاربران