در حال بارگذاری ...

اتحاد و انسجام در راه انجام وظیفه از مهمترین تکالیف بسیجیان

مردم کشورمان در کوران حوادث ، پیشرفت های متعددی را رقم زدند و امیدواریم با ادامه این راه و افزایش تلاش ها در کشور ، به قله های رفیع سعادت و پیشرفت دست یابیم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت بسیج راه‌آهن گفت : تفکر بسیجی استعدادی است که در کشور وجود دارد و با وجود آن جایی برای بی تدبیری و سو مدیریت در کشور باقی نمی ماند .

داود عباس زاده در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور بسیجیان راه‌آهن در سالن بین المللی راه‌آهن تهران برگزار شد افزود : اکنون که کشور تحت تحریم‌ها و بی‌مهری‌های دشمنان قرار دارد مسئولین باید برای بهره‌گیری از این استعداد ، بستر لازم را فراهم کنند .

وی اتحاد و انسجام در راه انجام وظیفه را از مهمترین تکالیف بسیجیان برشمرد و اضافه کرد : دشمن این امور را نشانه رفته و بایستی با پیروی از رهبری و ولایتمداری ، پاسخ دشمن را بدهیم .

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی و حضور بیش از ۱۰۰ نماینده از کشورهای اسلامی گفت : این حضور به بهانه میلاد حضرت رسول (ص) صورت گرفت و نشان می دهد که پیامبر اکرم (ص) از سوی دنیا ، نماد عالی انسانیت محسوب می شود .

عباس زاده با یادآوری تلاش دشمنان برای جایگزینی اسلام جعلی و تفکر سلفی ، تکفیری و داعشی به جای تفکر اسلامی ، تاکید کرد : برای مقابله با چنین توطئه ای باید نشان دهیم که تفکر بسیجی برگرفته از اخلاق مداری و سیره پیامبر (ص) و به دنبال جذب همه خوبی هاست .

وی با یادآوری اینکه مردم ایران ۳۸ سال پیش تفکرات تکفیری و داعشی را در قالب گروه‌های دمکرات ، کومله و منافقین تجربه کردند ، گفت : با این حال مردم کشورمان در کوران حوادث ، پیشرفت های متعددی را رقم زدند و امیدواریم با ادامه این راه و افزایش تلاش ها در کشور ، به قله های رفیع سعادت و پیشرفت دست یابیم .

تفکر بسیجی الگویی برای همه کشورها

از سوی دیگر در این مراسم سردار علی اکبر فدایی جانشین پیشین فرمانده بسیج ادارات گفت : تفکر و عملکرد بسیج نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور الگویی برای مقابله با دشمنان به شمار می رود .

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با الهام گرفتن از آیات قران کریم ، بسیج را در کشور بنیان گذاشتند ، افزود : از آن زمان تا کنون بسیج کارهای عظیمی برای کشور انجام داده است .

فدایی با یادآوری اینکه بسیج تنها ۳۶ هزار شهید دانش آموز و ۸۳۳ شهید ۱۳ ساله به انقلاب تقدیم کرده است ، تشریح کرد : تفکر بسیجی موجب تحول این جوانان شد و آنان را با همه آمال و آرزوهای خود راهی میدان نبرد و شهادت کرد .

وی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند که بر دست و بازوی بسیجی ها بوسه می زنند و بر آن افتخار می کنند ، گفت : حتی دشمنان کشور بسیج را ستایش می کنند به طوری که در زمان جنگ یکی از مقامات پنتاگون گفت امریکا باید از جوانانی که نوارهای رنگارنگ به پیشانی می بندند ، بترسد .

فدایی با یادآوری اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پرورش جوانان خداجوی بسیجی ، فتح الفتوح امام است ، افزود : امام از جوانهای بسیجی در همه زمینه ها الگو و اسوه ساخت . پیشرفت های موشکی کشور نمونه ای از بهره گیری تفکر بسیج است و اگر به جوانان اعتماد و مدیریت جهادی و بسیجی داشته باشیم جوانان را در برابر هجوم دشمنان واکسینه کرده ایم .




مطالب مرتبط

بیشترین تعداد تماس‌های مسافرین درباره موجودی ، ساعت حرکت قطارهای بین‌شهری و ساعت حرکت قطارهای حومه‌ای بوده و تعداد ۷۹۱ تماس (حدود ۲ درصد از کل تماس‌های تلفنی) به درخواست‌های ثبت شده اختصاص پیدا کرده است .

|

شرکت بنا گستر کرانه به‌عنوان شرکت سرمایه‌گذار ، عملیات انتقال سوخت از مبدأ تا مقصد را عهده‌دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه‌آهن قم به انجام رسید .

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

نظرات کاربران