در حال بارگذاری ...
  • برگزاری مانور امداد جاده ای در محور کمربندی کنگان – عسلویه

    این مانور بدون اطلاع قبلی برگزار شد و هیچ یک از دستگاه های خدمت رسان از زمان و مکان آن مطلع نبودند و زمان تماس با هر یک و زمان رسیدن آنها ثبت شده که ارزیابی آنها توسط این اداره کل و اداره کل بحران انجام می شود و در جلسه بعدی کمیسیون حمل و نقل استان مطرح می شود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مانور امداد جاده ای در محور کمربندی کنگان – عسلویه و با سناریوی از پیش طراحی شده از سوی راه و شهرسازی استان و اداره کل بحران استانداری بوشهر برگزار شد .

    قاسم مسعودی در این مانور که با حضور فرماندار کنگان ، رئیس راه و شهرسازی شهرستان کنگان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد ، اظهار داشت : این مانور بر اساس شیوه نامه اجرای مانور امداد رسانی جاده ای که از جانب کمیسیون ایمنی راه های کشور ابلاغ شده توسط راه و شهرسازی استان و نظارت اداره کل بحران استانداری برگزار شد .

    وی افزود : بر اساس مطالعات انجام شده ۶۰ درصد از مرگ و میرهای ناشی از حوادث رانندگی در جاده ها دقایقی پس از وقوع آنها رخ می دهد بنابراین امداد رسانی سریع پس از وقوع تصادفات بسیار حایز اهمیت بوده و از آن به عنوان لحظه طلایی نام برده می شود بر این اساس این اداره کل به عنوان دبیر اجرایی کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان و این مانور به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی جاده ای و کاهش صدمات و تلفات و فراهم شدن زمینه همکاری وانسجام دستگاه ها در عملیات امداد رسانی و دستیابی به ارزیابی و سنجش مورد قبول سازمان های مرتبط برگزار کرد .

    مدیریت بحران راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد : این مانور بدون اطلاع قبلی برگزار شد و هیچ یک از دستگاه های خدمت رسان از زمان و مکان آن مطلع نبودند و زمان تماس با هر یک و زمان رسیدن آنها ثبت شده  که ارزیابی آنها توسط این اداره کل و اداره کل بحران انجام می شود و در جلسه بعدی کمیسیون حمل و نقل استان مطرح می شود . مقرر است این مانور هر ماه در یکی از محورهای استان و در ساعات مختلف شبانه روز و شرایط آب و هوایی متفاوت و با سناریوهای گوناگون برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    در اجرای پروژه‌های راهسازی رعایت استاندارد مورد تاکید است . باید اجرای پروژه‌ها را به پیمانکاران با تجربه و قوی بسپاریم تا متحمل هزینه‌های سنگینی برای بهسازی مجدد نشویم .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ بازدید استاندار بوشهر از طرح وفاق شهرستان دیر مدیر کل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی عملیات اجرایی ...

    |

    ارتقا فرهنگ ترافیک در کاهش تصادفات جاده‌ای بسیار مؤثر است و با راهکارهای مختلف می‌توان سطح آگاهی کاربران جاده‌ای را افزایش داد .

    |

    طول این سه قطعه حدود ۴۰ کیلومتر است که از میدان بندر ریگ به سمت بوشهر آغاز خواهد شد و پیمانکاران این سه قطعه در حال تجهیز کارگاه و استقرار ماشین آلات راهسازی هستند .

    |

    از ۱۸ درصد از مجموع قربانیان سوانح ترافیکی ، افراد زیر ۱۸ سال هستند که امیدهای آینده جامعه را تشکیل می دهند ، ۴۴ درصد از جان‌باختگان اینگونه حوادث در شهر تهران را موتور سواران و ۴۱ درصد عابران پیاده شامل می‌شود که نشان از عدم موفقیت در برقراری و حاکم‌کردن مسئولیت اجتماعی و ...

    |

    نظرات کاربران