در حال بارگذاری ...

حرکت به سمت ارزش‌های اخلاقی و ملی با تفکر بسیجی

با توجه به تهدیدات اقتصادی دشمن ، دیدگاه بسیجی باید دیدگاهی همگانی شود تا بتوانیم با مدیریتی خوب و امیدوارانه کشور را به سمت مطلوب پیش ببریم .

به گزارش پرتال حمل و نقل ، بسیج راه‌آهن خوشنام و دارای هویتی تاریخی است که حفظ این هویت و سرمایه عظیم ضروری است .

نورالله بیرانوند معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل نقل راه‌آهن در نشست فرماندهان و اعضای شورای مرکز و پایگاه‌های تابعه ستادی با تبیان این مطلب و تبریک فرا رسیدن هفته بسیج گفت : تفکر بسیجی همواره در زمان‌های مختلف و به شکل ارزش‌های مختلف در کشور متبلور شده و جان‌فشانی در دفاع مقدس نمونه‌ای غیرقابل وصف از این تفکر است .

او با تأکید بر اینکه همه باید خود را مسئول توسعه راه‌آهن بدانند و در شکل ها و زمان‌های مختلف به این امر کمک کنند ، گفت : بسیج راه‌آهن خوشنام و دارای هویتی تاریخی است که حفظ این هویت و سرمایه عظیم ضروری است .

وی با اشاره به اینکه حرکت بسیج باید پویا و مستمر و هماهنگ با نوآوری‌ها و مقتضیات زمان همراه باشد ، افزود : با توجه به تهدیدات اقتصادی دشمن ، دیدگاه بسیجی باید دیدگاهی همگانی شود تا بتوانیم با مدیریتی خوب و امیدوارانه کشور را به سمت مطلوب پیش ببریم .

معاون تأمین سرمایه و اقتصاد حمل‌ونقل راه‌آهن استفاده از روحیه بسیج در بدنه تصمیم‌گیری و حاکمیتی هر سازمان را فرصت مطلوب عنوان کرد و یادآور شد : در حال حاضر تفکر بسیجی و ایثار از عناصر هویتی مردم کشورمان به شمار می‌رود .

وی با اشاره به اینکه حرکت بسیج باید حرکتی مستمر ، جوشان و خروشان باشد ، اضافه کرد : تفکر بسیجی ، همراه با همت بلند است و حرکت به سمت ارزش‌های اخلاقی و ملی است .

خدمات مؤثر راه‌آهن با پیروی از تفکر بسیجی

سرهنگ داود عباس زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران و فرمانده مرکز مقاومت هم در این جلسه گفت : مدیران و بدنه راه‌آهن با پیروی از تفکر بسیجی ، پیشرفت‌ها و خدمات ارزنده‌ای را به جامعه و مردم کشورمان ارائه دادند .

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی به تعلق بسیج به همه مردم و افراد جامعه ، افزود : تفکر بسیجی نشأت گرفته از تفکر ، سیره و روش پیامبر اکرم (ص) است .

عباس زاده با بیان اینکه تفکر بسیجی، تفکری روبه‌جلو است که به حداقل‌ها بسنده نمی‌کند ، اضافه کرد : با این تفکر می‌توانیم به قله‌های رفیع برسیم .

وی با بیان اینکه دشمن باترک میز مذاکره تلاش کرد که کشور را زمین‌گیر کند ، یادآور شد : دشمن ۱۲ سال پیش هم کار را تکرار کرد اما مردم کشورمان نشان دادند که با تفکر بسیجی می‌توان به پیشرفت‌های بزرگی چون پیشرفت در زمینه رادیو داروها ، ایزوتوپ‌ها ، هوا – فضا ، پزشکی ، شبیه‌سازی ، نانو و ... دست‌یافت و این همان حقیقتی بود که به فرموده مقام معظم رهبری حقیقتی شبیه افسانه است .

مشاور مدیرعامل در امور ایثار گران با تأکید بر اینکه بسیج تنها به مسائل دفاعی ، نظامی و امنیتی تعلق ندارد ، یادآور شد : بسیج حضور مؤثری در عرصه‌های مختلف داشته و آنچه که باعث شده همگان تصور کنند که این سازمان ، تنها سازمانی نظامی است تبلور همه‌جانبه و جان‌فشانی‌های گسترده بسیج در دوران دفاع مقدس بود . مدیران و بدنه راه‌آهن با پیروی از تفکر بسیجی ، پیشرفت‌ها و خدمات ارزنده‌ای را به جامعه و مردم کشورمان ارائه دادند .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال حمل و نقل ، سازمان ملل متحد در راستای تحقق توسعه پایدار جهانی در سال ۲۰۳۰ میلادی و با شعار ” تغییر جهان ما“ ، ۱۷ هدف کلان را تعیین ...

|

به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران ، طی حکمی داود طالبی ، معاون تامین سرمایه و اقتصاد حمل و ...

|

مقایسه حمل بار در سال ۹۹ که به علت کرونا و کاهش شدید مسافر ، تقریبا کل ناوگان و خط به حمل بار اختصاص یافت با سال های دیگر که شرایط حمل مسافر عادی بوده و حتی ناوگان باری هم به حوزه مسافری اختصاص پیدا کرد ، منطقی نیست .

|

مرز ریلی شمتیغ به‌منظور تبادلات تجاری ، صادرات ، واردات و ترانزیت بین ایران و افغانستان یکی از مراکز مهمی است که در سند آمایش سرزمینی مراکز لجستیکی کشور ثبت و مصوب شده است و زنجیره عرضه و تقاضا و تسهیل تجارت بین دو کشور را تسهیل می‌کند .

|

تعداد کشته های جاده ای در سال حدود ۲۰ هزار نفر و تعداد تصادفات جرحی و منجر به نقص عضو بیش از ۱۰ برابر این میزان بوده است . در حالی که صنعت ریلی ، به لحاظ ایمنی و عدم آسیب های جسمی و مالی ، حوزه ای کاملا متفاوت نسبت به جاده است .

|

نظرات کاربران