پاسخگویی مدیرکل راه آهن تهران به تماس تلفنی شهروندان از طریق سامانه (سامد)
این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند .
به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن تهران ضمن حضور در مرکز سامد استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات ، انتقادات و شکایات مسافرین و شهروندان از طریق تماس تلفنی بود .
در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاههای اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) ، عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سه شنبه ، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران ، پاسخگوی تماسهای تلفنی مسافرین و شهروندان بود .
مدیرکل راه آهن تهران برگزاری این چنین برنامه ها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت : این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند .
وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت : از طریق این سامانه شهروندان میتوانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ، درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری کنند .
هادی نژاد بیشترین آمار تماسها در سامانه سامد در حوزه ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومه ای مطرح کرد و گفت : راه آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه اندازی قطارهای حومه ای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند .