در حال بارگذاری ...
  • پاسخگویی مدیرکل راه آهن تهران به تماس تلفنی شهروندان از طریق سامانه (سامد)

    این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، مدیرکل راه آهن تهران ضمن حضور در مرکز سامد استانداری تهران پاسخگوی پیشنهادات ، انتقادات و شکایات مسافرین و شهروندان از طریق تماس تلفنی بود .

    در اجرای دستور نهاد ریاست جمهوری در خصوص حضور فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در اداره کل بازرسی و پاسخگویی در مرکز سامانه سامد (تلفن ۱۱۱) ،‌ عابدین هادی نژاد مدیرکل راه آهن تهران از ساعت ۹ تا ۱۱ سه شنبه ، ۲۹ آبان ماه با حضور در سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) اداره کل بازرسی استانداری تهران ، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مسافرین و شهروندان بود .

    مدیرکل راه آهن تهران برگزاری این چنین برنامه ها با شهروندان و همکاران را امری مهم دانست و گفت : این حق شهروندان و همکاران است که بتوانند با مسئولان ارتباط مستقیم داشته باشند و از نزدیک مشکلات خود را مطرح کنند .

    وی همچنین سامانه الکترونیکی مردم و دولت را سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان دانست و گفت : از طریق این سامانه شهروندان می‌توانند به راحتی و بدون مراجعه حضوری ، درخواست ها و مشکلات خود را با مسوولان استان مطرح و پیگیری کنند .

    هادی نژاد بیشترین آمار تماس‌ها در سامانه سامد در حوزه‌ ریلی استان تهران را در خصوص قطارهای حومه ای مطرح کرد و گفت : راه آهن در تلاش است جهت رفاه شهروندان ساکن اطراف شهر تهران، با راه اندازی قطارهای حومه ای بیشتر و نیز افزایش سرعت و تعداد قطارها رضایت مندی بیشتری برای شهروندان رقم بزند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، پیش فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین از روز پنج شنبه ۹ فروردین آغاز می شود .

    |

    شکستن رکورد تاریخی حمل مسافر ریلی در هر دو سال گذشته اتفاق افتاد که امیدواریم این روند ادامه پیدا کرده و سال ۱۴۰۳ نیز رکورد جدید در این زمینه به ثبت برسد . البته همانطور که شاخص های حمل و نقل برای ما مهم است ، در سال ۱۴۰۳ باید علاوه بر افزایش کمیت واگن‌های مسافری به افزایش کیفیت ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، محمدرضا نصرت نظامی در واکنش به نامه رئیس اخیر هیات مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و حاشیه‌سازی‌های مستمر وی ...

    |

    سوانح ریلی در ۱۱ ماه سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به صورت مستمر کاهش یافته است . در این راستا مجموع حوادث ریلی در ۱۱ ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل دو و نیم درصد کاهش یافته و به کمترین میزان در سال های اخیر رسیده است .

    |

    منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان بندر کانونی حمل و نقل کالاهای اساسی از ظرفیت‌های بسیار مطلوبی جهت بهره‌گیری از شبکه ریلی برخوردار بوده است .

    |

    نظرات کاربران