در حال بارگذاری ...
  • رشد یک درصدی اعزام و پذیرش مسافر در پروازهای حج تمتع ۹۷

    فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی از نشست و برخاست ۳۶۰ فروند هواپیما ، اعزام و پذیرش ۴۶۴۸۲ مسافر و ارسال و پذیرش نزدیک به یک میلیون و ۱۹۹ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه نخست فرودگاه‎های اعزام و پذیرش حجاج قرار دارد .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ آمارها خبر از اعزام و پذیرش ۱۷۰ هزار مسافر در پروازهای حج تمتع ۹۷ و رشد یک درصدی نسبت به حج سال ۹۶ دارند .

    بر اساس آمار منتشر شده از سوی گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی معاونت برنامه‎ریزی ، نظارت و امور اقتصادی ، فرودگاه های فعال در اعزام و پذیرش حجاج در مجموع پروازهای رفت و برگشت ۱۲۵۲ پرواز و بیش از ۱۷۰ هزار مسافر را میزبانی کردند که نسبت به سال قبل در نشست و برخاست هواپیما و اعزام و پذیرش حجاج یک درصد رشد داشته است .

    بر این اساس فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی از نشست و برخاست ۳۶۰ فروند هواپیما ، اعزام و پذیرش ۴۶۴۸۲ مسافر و ارسال و پذیرش نزدیک به یک میلیون و ۱۹۹ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه نخست فرودگاه‎های اعزام و پذیرش حجاج قرار دارد .

    فرودگاه مشهد با نشست و برخاست ۱۶۰ فروند هواپیما ، اعزام و پذیرش ۲۶۲۲۰ مسافر و ارسال و پذیرش نزدیک به ۶۵۰ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه دوم و فرودگاه اصفهان با نشست و برخاست ۱۰۵ فروند هواپیما ، اعزام و پذیرش ۱۳۲۲۶ مسافر و ارسال و پذیرش بیش از ۳۸۲ هزار کیلوگرم بار و پست در رتبه سوم قرار دارند .

    به این ترتیب فرودگاه تبریز با اعزام و پذیرش ۸۵۸۴ زائر ، فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش ۸۴۷۰ زائر ، فرودگاه همدان با اعزام و پذیرش ۸۴۳۲ زائر ، فرودگاه گرگان با اعزام و پذیرش ۸۰۳۸ زائر ، فرودگاه اهواز با اعزام و پذیرش ۷۹۲۵ زائر ، فرودگاه ساری - دشت‎ناز با اعزام و پذیرش ۶۸۷۴ زائر ، فرودگاه کرمان با اعزام و پذیرش ۶۰۱۶ زائر ، فرودگاه ارومیه با اعزام و پذیرش ۵۸۹۴ زائر ، فرودگاه یزد با اعزام و پذیرش ۵۴۱۵  زائر ، فرودگاه بیرجند با اعزام و پذیرش ۴۷۳۱ زائر ، فرودگاه زاهدان با اعزام و پذیرش ۴۱۴۳ زائر ، فرودگاه زنجان با اعزام و پذیرش ۲۹۶۲ زائر ، فرودگاه کرمانشاه با اعزام و پذیرش ۲۹۵۶ زائر ، فرودگاه بندرعباس با اعزام و پذیرش ۱۸۳۷ زائر ، فرودگاه رشت با اعزام و پذیرش ۱۲۳۵ زائر و فرودگاه بوشهر با اعزام و پذیرش ۹۱۶ زائر از این نظر در رتبه‎های بعدی قرار گرفته‎اند .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال حمل و نقل ،‌ به حضور سرپرست اداره کل مخابرات ، فناوری اطلاعات هوانوردی و امنیت فضای مجازی شرکت فرودگاه‌ها ؛ مرکز AFTN و دیتاسنتر ...

    |

    شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) آمادگی دارد هرگونه درخواست افزایش پرواز را از سوی شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمای کشوری بررسی و موافقت نماید .

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از رشد دو درصدی اعزام و پذیرش مسافران هوایی و ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاون وزیر ، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در نخستین دقایق و ساعات سال تحویل از مرکز ...

    |

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، امنیت و مدیریت سرعت مسیریابی داده‌ها در دیتا سنتر فرودگاه بین‌المللی لارستان ارتقا یافت .

    |

    نظرات کاربران